ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای عایق رطوبتی نانو واترسیل پوشش رطوبتی پشت بام

اجرای عایق رطوبتی نانو واترسیل پوشش رطوبتی پشت بام : مایع سیلکاتی واترسیل نانو رطوبتی بر پایه آب و شفاف که با نفوذ خود به بافت مصالح باعث ایجاد خاصیت آب بندی دائمی می شود. از این محصول میتوان در کلیه سطوح سنگی، اجری، خشتی، سیمانی و بتونی، گچی، کاهگلی و... استفاده کرد. به منظور جلوگیری از نشت و تجمع آب در سازه و در عین حال حفظ ویژگی های تنفسی آن، عملیات واترپروف کردن در لایه های بالایی انجام می شود. به طور معمول، سیستم ضد آب ساختمان را با ایجاد تعداد زیادی مانع می سازند تا رطوبت نتواند به درون خانه نفوذ پیدا کند. روشی بهتر از قیر و ایزوگام برای عایق پشت بام که این روش جدید عایق سفید نام دارد و در زمان هایی که برای پشت بام استفاده شود بام سفید هم به آن می گویند و این عایق سفید یک حفاظ یا یک پوشش از جنس پلیمر و مواد اکریلیکی تولید شده و یک نوع آب بند محسوب می شود.  

اجرای عایق رطوبتی نانو واترسیل پوشش رطوبتی پشت بام

عایق رطوبتی نانو  پس از اجرا لایه ای بسیار سخت و ضدسایش و ضدلک و خود تمیز شونده خواهد شد و مناسب همه ی سطوح نما و دیوار و حتی کف پارکینگ ها که تردد خودرو وجود دارد می باشد و این لایه پس از اجرا اگر کثیف شود یا حتی روی آن رنگ آمیزی یا خطاطی شود به راحتی پاک و تمیز خواهد شد. این محصول عمر طولانی ،هزینه کم،کاربری آسان ،جلوگیری از تخریب سازه ها،غیر قابل اشتعال و ضد آب کننده ی کلیه سطوح :بتن ،سنگ،چوب،کاهگل ،سیمان،آجر ،گچ و ... این مواد با نفوذ در بتن ،هیچ گونه تغییر رنگی و یا براقیتی در سطح ایجاد نمی کند. به راحتی میتوان این محصول را به وسیله ی اسپری ،برس و یا غلطک روی کلیه سطوح اعمال نمود. این مواد مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید و بدون عوارض فردی بوده و دوستدار محیط زیست می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق واترسیل رطوبتی عایق واترسیل رطوبتی, انواع پوشش های نانو مایع

خواص عایق رطوبتی واترسیل :

-جلوگیری از نفوذ و نشست رطوبت به درون دیواره های بتنی

-عدم نفوذ گرد و خاک و دی اکسید کربن موجود در هوا و ضد uv.

-عدم جذب آب و باران های اسیدی

این محصول عمر طولانی ،هزینه کم،کاربری آسان ،جلوگیری از تخریب سازه ها،غیر قابل اشتعال و ضد آب کننده ی کلیه سطوح بتن ،سنگ،چوب،کاهگل ،سیمان،آجر ،گچ و ... این مواد با نفوذ در بتن ،هیچ گونه تغییر رنگی و یا براقیتی در سطح ایجاد نمی کند. به راحتی میتوان این محصول را به وسیله ی اسپری ،برس و یا غلطک روی کلیه سطوح اعمال نمود. این مواد مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید و بدون عوارض فردی بوده و دوستدار محیط زیست می باشد.

روش کاربرد عایق نانو (واترسیل ):

این محصول که بصورت مایع عرضه می گردد را به وسیله آب پاش یا هر وسیله ساده و در دسترس ، روی سطح بتن یا سنگ یا آجر یا سیمان اسپری نمایید تا سطح مورد نظر حالت خیس پیدا کند و سپس خشک شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.