ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید پودر سخت کننده و سفت کننده بتن در سراسر کشور

خرید پودر سخت کننده و سفت کننده بتن در سراسر کشور : همان طور که اشاره کردیم سیمان یکی از سودمندترین مصالح ساختمانی است که پودر نرمی دارد. برای استفاده از سیمان، این ماده را با آب مخلوط می‌کنند. پس از گذشت چند دقیقه به دلیل چسبندگی بالای سیمان از این ترکیب می‌توان برای چسباندن مصالح یا متصل کردن دانه‌های شن و ماسه به یکدیگر استفاده کرد. با اضافه شدن آب به پودر سیمان یک سری واکنش‌های شیمیایی در آن رخ می‌دهد که باعث تولید یک سنگ سفت و با دوام می‌شود. سیمان با دارا بودن 4 ماده اصلی و خاص در ترکیب خود وقتی با آب ادغام شود بلور ایجاد می‌کند. با متصل شدن این بلورها به یکدیگر سیمان سفت خواهد شد.   

خرید پودر سخت کننده و سفت کننده بتن در سراسر کشور

پودر سخت کننده و سفت کننده بتن یک محصول آماده می­باشد که می­توانید به آسانی از آن استفاده نمایید. این پودر از سنگدانه ­های معدنی و مصنوعی و البته سیمان  ساخته شده است.  سنگ دانه­های به کار رفته در این پودر از مرغوب­ترین آن می­ باشد و به صورت  غیر فلزی است و از مواد شیمیایی  انحصاری بهره برده است. این پودر به شکل خشکه پاشی بر روی سطوحی که به تازگی بتن کاری شده است اجرا می­ شود. استفاده از این مقاوم کننده بتن حفاظتی بسیار بالا و به صورت مداوم بر روی سطح مد نظر ایجاد می­کند. با توجه به ساختار پودر سخت کننده و سفت کننده بتن حفاظت آن تنها در برابر آب و رطوبت و ضربه و فشار نیست. بلکه استفاده از آن سطح را در برابر روغن و چربی، مواد شیمیایی، مایعات هیدرولیکی، مواد شوینده و ... نیز ایمن می­سازد. برخی از انواع این سفت مننده­ها به دلیلی میزان مواد تشکیل دهنده در برابر برخی از مواد مقاومت بسیار زیادی دارند، به همین منظور قبل از خرید این پودر سفت کننده بهتر است نیاز خود را بررسی کنید و متناسب با آن اقدام به خرید محصول نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09124681531 تماس حاصل نمایید.

افزودنی سفت کننده سیمان افزودنی سفت کننده سیمان, مواد عایق بندی بتن

این افزودنی بتنی، سطح بتن را صیقلی و به صورت یکدست و یکپارچه می­ کند. استفاده از آن موجب افزایش مقاومت مکانیکی بتن می­شود و به دنبال آن بتن در برابر فشارهای احتمالی، ضربه و ساییدگی ایمن می­ شود. این سخت کننده، سطحی آماده برای پوشاندن بتن محسوب می­شود که ساخته شده از سیمان­های تقویت شده می ­باشد. به لطف چسبندگی بالای آن و مناسب بودن آن برای تمامی سطوح استفاده از آن یک گزینه انتخابی مناسب برای کفسازی می­باشد و دوام آن را بیش از بیش می­ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.