ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای انواع عایق های آنی گیر آب بند سطوح و سازه های بتنی

اجرای انواع عایق های آنی گیر آب بند سطوح و سازه های بتنی : آنی گیر در واقع یکی از فراورده های کاربردی با استفاده زیاد در صنعت ساخت و ساز در راستای عایق نمودن بناهای بتنی و نشت گیری آنها می باشد. همان گونه که قبلا نیز اشاره شد این فراورده بر مبنای سیمان می باشد و پس از اختلاط با آب در کمتر از ۲۰ ثانیه سخت شده و به گیرش نهایی می رسد و درزها و ترک های نشت آب را می بندد. این محصول در بناهایی که در معرض جریان های شدید هیدرواستاتیکی هستند مانند مخزن های نگهداری آب و سدها کارایی بسیاری دارد و دلیل این کارایی توان نشت گیری در سرعت بالا است و این قابلیت زمانی بیشتر نمایان می شود که به کمبود و نقص سایر محصولات آب گریز در این زمینه پی ببریم. زمانی که بناهای بتنی به نشت و نفوذ زیاد آب و سیالات دیگر دچار شده اند بهترین و سریع ترین راه حل استفاده از آنی گیر بتن است. این فراورده یک ملات آب گریز سریع می باشد که به سرعت بخشیدن  به  پروسه هیدراتاسیون ملات های سیمانی درکمترین زمان ممکن محکم و سخت می گردد و کانال های عبور و نفوذ آب را می بندد. این محصول ویژگی ها و قابلیت های خود در زمینه آب گریزی را برابر با مدت زمان عمر بناهای بتنی حفظ می نماید و این ویژگی به دلیل هم سان بودن توان انبساطی این محصول با بتن است.  

اجرای انواع عایق های آنی گیر آب بند سطوح و سازه های بتنی

از جمله شاخص هایی که در رابطه با استفاده از آنی گیرها می توان اشاره نمود ایجاد شرایط مکانیکی بهینه در محل استفاده شده می باشد که به صورت بالا رفتن توان پایداری فشاری، خموشی و همچنین افزایش قابل ملاحظه توان چسبندگی نمایان می گردد. همچنین این فراورده با ویژگی منحصر به فرد استحکام و دوام شیمیایی و  مقاومت طولانی مدت  بافت و ساختمان آن در برابر تغییرات دمایی و شرایط محیطی به گزینه ای بسیار برجسته در میان محصولات آب گریز بتنی تبدیل شده است.  استفاده از آنی گیر در بناهایی با فشار هیدرولیکی بالا مانند انواع منابع نگهداری آب و سازه هایی مانند آن کارایی و کاربرد زیادی دارد و این استفاده بالا به دلیل قدرت گیرش و سختی در کمترین زمان و همچنین آب بند نمودن درزهای نفوذ در ناحیه دبی بالا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آنی گیر آب بند آنی گیر آب بند, عایق آب بندی در کرج

این فراورده نوعی پودر یک بخشی می باشد که متشکل از سیمان، افزودنی های زود گیر و با شتاب بالای سخت شوندگی و همچنین ترکیبات آب گریز و عایق کننده است. از آنجایی که آنی گیرها حاوی ترکیبات شیمیایی تسریع کننده هستند که محرکی برای پروسه هیدراتاسیون می باشد و سبب می شود سیمان استفاده شده در ثانیه های اولیه ترکیب با آب این پروسه را تکمیل نماید و در نتیجه ملات با شتاب بالا و برنامه ریزی شده ای به سختی وگیرش خواهد رسید. البته ذکر این مسئله بسیار مهم است که این شتاب بالا در گیرش ملات تاثیرمنفی در خاصیت های مکانیکی ندارد.در واقع به کار گیری فرمولاسیون  بهبود یافته در سیمان مورد استفاده و اعمال تغییراتی در واکنش و فعالیت های سیمان که زمان اختلاط با آب حاصل می شود در نتیجه استفاده از ترکیبات معدنی مخصوص در آنتی تز حاصل شده است که این مورد باعث سختی و سرعت آن در برابر نفوذ آب و ممانعت ازنفوذ آن در سازه ها می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.