ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش عایق رطوبتی کف و سطوح مختلف ساختمان در کرج

فروش عایق رطوبتی کف و سطوح مختلف ساختمان در کرج : تکنولوژی نانو فناوری و دانش پیشرفته ای است که امروزه در تمام علوم و رشته ها حرفی برای گفتن دارد. این دانش، یک آب بند بسیار مقاوم و پایدار در برابر نفوذ رطوبت است و در فعالیت ها و امور متفاوت از جمله صنعت ساخت و ساز بسیار مورد توجه است. برای تولید عایق رطوبتی نانو مواد اولیه متفاوتی در اندازه های نانومتری وسطوح متفاوت مولکولی با ارتباط گرفتن با هم پیوند پلیمری می سازند. اگر تصور شما از عایق رطوبتی نانو این است که آنها هم مانند آب بندهای سنتی یک سطح پوششی ضخیم هستند، باید گفت که اینگونه نیست. مواد واترپروف کننده نانوهیچ گونه پوشش و آستری بر روی سطوح ایجاد نمی کند و رنگ نانو ضد آب و چسب نانو ضد آب نیز به بازار آمده است.  

فروش عایق رطوبتی کف و سطوح مختلف ساختمان در کرج

عایق رطوبتی کف عایقی است که برای جلوگیری از ورود اب به داخل ساختمان و فضاهای دیگر از کف مورد استفاده قرار می گیرد. که این عایق یکی از مهمترین اجزای ساختمان به حساب می اید. اگر این عایق را نداشته باشد ساختمان شما در برابر نفوذ اب مقاوم نیست و خسارت های جبران ناپذیری را برای شما به وجود می اورد.  فرمول شیمیایی آن به گونه ای است که جذب سطح مورد نظر شده و بخشی از ساختار آن می گردد. در این شرایط با اسپری نمودن این محصول به سطح مورد نظریک لایه نازک بر روی سطح انتخابی تشکیل می شود. این نمونه به صورت مایع بوده و با استفاده از دستگاه اسپری و یا قلم مو بر روی سطوح اجرا می شود. قبل از استفاده از این عایق ها سطح باید تمیز و خشک شود. اگر سطحی دارای برآمدگی و یا شیب است قبل از عایق بندی باید آن را آماده کرد.

عایق ضد رطوبت کف عایق ضد رطوبت کف, انواع پوشش کف ساختمان

از مزایای این نوع عایق می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قابلیت چسبندگی به انواع سطوح را دارد.
  • نمونه ای از یک مایع ضد اشتعال است.
  • آسیب های فیزیکی و یا هر نوع آلودگی ایجاد نمی کند.
  • قابلیت رنگ پذیری دارد.
  • کاربرد آن آسان است و نیاز به افراد متخصص و حرفه ای نمی باشد.

عایق های رطوبتی اصولا برای پیش گیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان با مصالح ساختمان به کار می روند. چون مصالح ساختمانی در مقابل رطوبت دوام خود را از دست می دهند و می پوسد قسمت هایی از ساختمان را که در مجاورت رطوبت قرار دارد عایق کاری می نمایند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.