ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت عایق های رطوبتی جدید جایگزین عایق های نسل قبل

قیمت عایق های رطوبتی جدید جایگزین عایق های نسل قبل : عایق های رطوبتی جدید جایگزین عایق های نسل قبل مانند ایزوگام و قیرگونی شده است. این عایق ها برای عایق کاری و رنگ آمیزی همزمان استخر ، آب نما ،شیروانی ، مخزن های نگهداری آب شرب ، حوض و آبنما بهترین انتخاب است. عایق نانو پلیمری نانواستاپ پایه آب بوده و در ابتدا به صورت مایعی غلیظ است. پس از اجرا روی سطح تغییر شکل می دهد و به لاستیکی متراکم تبدیل می شود. مهمترین نکته در زمان اجرا ، توجه به خشک بودن صد درصدی سطح است . عدم توجه به این نکته تبله کردن عایق پس از اجرا را به همراه خواهد داشت. این عایق مانع از عبور رطوبت می شود و سطح را کاملا عایق کاری می کند. خاصیت کشسان این محصول در برابر ترک های مویی و سطحی کاملا مقاوم بوده و پاره نمی شود.  

قیمت عایق های رطوبتی جدید جایگزین عایق های نسل قبل

تنوع رنگی بالا،ضد اشعه UV، ضد سایش،خاصیت کشسان بالا، مقاومت بالا دربرابر اسید از دیگر مزایای عایق های رنگی نانویی می باشد. یکی از مهمترین مزایای این رنگ ضد آب سرعت بالا و سادگی در اجرای آن برروی سطوح است به صورتی که با کمی دقت حتی توسط خود شخص نیز قابل اجرا بوده و میتواند سطح مورد نظر خودرا عایق کاری رطوبتی و رنگ آمیزی نماید. نسل جدیدی از انواع عایق های رطوبتی وارد بازار شده که برای انواع سطوح شامل سطوح سنگی، سطوح سرامیکی، سطوح فلزی و… کاربرد دارند. این عایق ها در حال حاضر تحت عنوان عایق رطوبتی نانو بی رنگ با مدل های مختلف در سراسر کشور در حال عرضه هستند. انواع عایق های رطوبتی نانو همواره با ارزان ترین قیمت در نمایندگی ها به فروش می رسد. لازم است بدانید که انواع عایق های رطوبتی نانو از مواد اولیه شیمیایی نظیر رزین های مخصوص تهیه شده که قیمت آن ها براساس قیمت ارز دچار تغییرات و نوساناتی می شود.

عایق رطوبتی رنگی عایق رطوبتی رنگی, درزبندی انواع سطوح بام

بر همین اساس نیز خرید و فروش این عایق های رطوبتی در حال حاضر براساس قیمت روز انجام می گیرد و لازم است مشتریان و متقاضیان قبل از سفاش اقدام به استعلام آخرین قیمت روز در بازار نمایند. آخرین قیمت عایق رطوبتی نانو بی رنگ را می توان از راه های مختلف به خصوص سایت های اینترنتی معتبر و یا نمایندگی های مجاز فروش جویا شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.