ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید عایق رطوبتی نانو جایگرین عایق های سنتی در گلشهر

خرید عایق رطوبتی نانو جایگرین عایق های سنتی در گلشهر : استفاده از این عایق ها نسبت به سایر عایق ها مقرون به صرفه تر و دارای عمر بیشتری نیز می باشد. این امر به سبب این است که در زیر سطوح ملکول ها در مقیاس نانو متر با موادی که این خاصیت را افزایش می دهد ترکیب می شود. در واقع مانند سایر عایق های رطوبتی ما هیچ لایه ایی از مواد را روی سطوح کار نمی بینیم. زیرا مواد به جزئی از ساختار مصالح تبدیل می شوند. نانو تکنولوژی نیز از این قاعده مستثنا نیست. این علم به حدی گستردگی دارد که حتی در زوایای مویرگی زندگی بشر نیز رسوخ کرده است. بخشی از بسط وسیع این علوم شامل عایق نانو می شود. این نوع از عایق ها بسیار مقرون به صرفه بوده و طول عمر بالایی دارند. طول عمر بالای عایق نانو نیز به این خاطر است که در زیر سطح مولکولی و در مقیاس نانو متر با مواد مختلف ترکیب میگردد و با ایجاد پیوندهای دوار پلیمری هوا گذر، باعث تاثیر در سطح میشود. مواد عایق رطوبتی نانو در اصل هیچ لایه ای روی سطوح ایجاد نمی کنند و در حقیقت جذب مواد پذیرنده خود می شوند و جزئی از ساختار آنها می شوند.  

خرید عایق رطوبتی نانو جایگرین عایق های سنتی در گلشهر

از عایق رطوبتی نانو می توانیم به جای ایزوگام و قیرگونی استفاده کنیم. کار کردن با آن بسیار ساده، راحت و بدون دردسر است . خطرات ناشی از آتش سوزی و سوختگی مانند ایزوگام و قیرگونی در این روش وجود ندارد برای اجرای رنگ نانو بوژان تنها کافی است که با قلم مو یا رول یا هر وسیله دیگری بر روی سطح کار لایه ایجاد کنید، تا پس از چند ساعت خشک شده و لایه ای نفوذ ناپذیر تشکیل دهد. این لایه وظیفه کنترل رطوبت را به خوبی انجام می دهد، بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار می چسبد. برای جدا کردن لایه نانو عایق از وسایل مکانیکی باید استفاده نمود. عایق های نانو با موادی از جنس پلیمر که توسط تکنولوژی نانو تغییرانی درسطوح ظاهری اتم های آن صورت می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خرید عایق نانو خرید عایق نانو, عایق های آب بندی نانو

در نتیجه عایقی با کیفیت بالاتر به ما عرضه می کند. این تغییرات در ابعاد نانو متری سطوح ملکولی مواد و با ایجاد پیوندهای دوار هواگذر باعث افزایش عمر عایق رطوبتی می گردند. به همین دلیل نسبت به سایر عایق های رطوبتی مقرون به صرفه تر می باشد . ماده پایه بکار رفته در این محصول رزین های آکرلیک می باشد. یکی از بهترین مواد برای جایگزینی عایق های سنتی مانند ایزوگام است. در واقع پوششی است از مواد پلیمری و لاستومری که برپایه آب می باشد و پس از خشک شدن روی سطوح را کاملا آب بندی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.