ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای ایزوگام عایق‌ کاری دیوارهای ساختمان در برابر رطوبت

اجرای ایزوگام عایق‌ کاری دیوارهای ساختمان در برابر رطوبت : ایزوگام در اصل یک لایه ای گسترده به شکل پوشش محافظ و قوی از قیر و الیاف گوناگون مصنوعی است که توسط گرما متصل می شود تا از ورود آب و رطوبت به مکان زیرین خود جلوگیری نماید .معمولا عمر ایزوگام در حدود 10 سال میباشد .در قدیم استفاده از کاه گل مقاومت و پایداری لازم را نداشتند اما امروزه سیستم ایزوگام پایداری و مقاومت و دوام لازم در برابر نفوذ آب به سطوح زیرین را به اندازه لازم دارا میباشد. ایزوگام به طور کلی از فرآورده نفتی بدست می آید.ایزوگام نام عایق ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام ،استخر ،نمای دیوار کاربرد دارد.  

اجرای ایزوگام عایق‌ کاری دیوارهای ساختمان در برابر رطوبت

ایزوگام فراورده‌ای نفتی و لایه‌ای محافظ است. به دلیل خاصیت الاستیکی و مقاومت در برابر نفوذ آب و سبکی آن به عنوان پوشش دهنده برای عایق کردن سطوح مختلف در برابر نفوذ آب به کار می‌رود. ایزوگام، نام بازرگانی گونه ای عایق آماده‌ی ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. عایق‌ کاری بام و دیوارهای ساختمان در برابر رطوبت باران و برف با روش‌های سنتی و مدرن متفاوتی به انجام می‌رسد. یکی از انواع روش‌های متداول و ارزان قیمت برای ایزولاسیون ساختمان ایزوگام است. ایزوگام از چند لایه حفاظتی برای بهبود کیفیت عایق‌کاری ساخته می‌شود. لایه‌های تشکیل شده از قیرهای صنعتی و طبیعی و لایه‌های ایجاد کننده استحکام (تیشو) و لایه‌های بیرونی جهت انعکاس نور و حفاظت از ایزوگام در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و همچنین جهت کاهش جذب گرما در تابستان لایه‌های تشکیل‌دهنده یک ایزوگام با کیفیت می‌باشند. ایزوگام در ضخامت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. بهترین ایزوگام می‌بایست با در نظر گرفتن ویژگی‌های مختلف فیزیکی و شیمیایی تولید و بسته‌بندی و نگهداری شود تا بتواند در مدت‌های طولانی کار عایق‌بندی ساختمان را به انجام برساند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام در ساختمان ایزوگام در ساختمان, خرید ایزوگام در کرج

ایزوگام غشایی است دارای پلاستیک ضد آب ، لاستیک و مواد نفتی پوششی که وظیفه ممانعت از ورود آب و رطوبت را به عناصر ساختمانی به عهده دارد . تمام مصالح استفاده شده در ایزوگام به صورتی است که از نفوذ آب و رطوبت به شالوده و پی، سقف، دیوارها،زیرزمین و … جلوگیری کند. ماده نفتی موجود در ایزوگام یا همان قیر ، پلیمری است که اصلی ترین ماده تشکیل دهنده ایزوگام است . و نقش ایزوگام در ساختمان سازی را به خوبی به عهده می گیرد. تیشو، پلیمرو مواد پلاستیکی سایر اجزای تشکیل دهنده ایزوگام هستند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.