ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید پرایمر قیری جهت اجرای عایق کاری و آب بندی سطوح

خرید پرایمر قیری جهت اجرای عایق کاری و آب بندی سطوح : پرایمر قیری بر خلاف قیر سنتی فقط به یک ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارد همچنین در هنگام نگهداری و اجرا هم خطر اشتعال وجود ندارد. پرایمر قیری در طی فرآیند تولید امولسیون قیر فقط یک بار در دمای 150 درجه سانتیگراد گرم می شود و معمولاً نیازی به گرم کردن آن در زمان نگهداری، حمل و اجرا نمی باشد و اجرای آن در دمای محیط امکان پذیر است. در حالی که اجرای عایق کاری سنتی به وسیله قیر باید طی فرایند تولید و اجرا چندین بار از از دمای 120 تا 160 درجه سانتیگراد گرم شود. همین امر افزایش هزینه های مربوطه و هدررفت انرژی را به همراه خواهد داشت.  

خرید پرایمر قیری جهت اجرای عایق کاری و آب بندی سطوح

پرایمر قیری بدون تابش نور مستقیم خورشید می تواند به مدت یکسال ماه نگهداری شود. برای تولید امولسیون قیر نیازی به نفت سفید نمی باشد بنابراین با محیط سازگار می باشد. به دلیل روان بودن پرایمر قیری ، به خوبی در سطح نفوذ می کند. اما به دلیل بالا بودن ویسکوزیته قیر نسبت به پرایمر قیری از نفت سفید برای رقیق کردن آن استفاده می شود. این در حالی است که نفت سفید موجود قیر منجر به ورود مواد سمی به هوا و آلودگی محیط زیست را به همراه دارد. بر خلاف قیر که برای اجرا به سطح کاملاً خشک نیاز دارد، پرایمر قیری را می توان بر روی سطوح مرطوب نیز اعمال نمود. هزینه استفاده از پرایمر قیری به مراتب کمتر از اجرای عایق قیر به روش سنتی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پرایمر قیری پایه آب پرایمر قیری پایه آب, انواع پوشش قیری

میزان و نحوه ی مصرف پرایمر عایق بندی قیری :

سطح زیر کار باید مسطح، صاف، سخت، فاقد اجزاء سست و همچنین باید عاری از هرگونه آلودگی محیطی مانند روغن، چربی، گردوخاک، عوامل عمل­آوری و … باشد. سطوح تخریب شده باید با ترمیم کننده مناسب تعمیر و تسطیح شود. لازم است قبل از اعمال هرگونه پوشش سطح زیر کار با برس و قلم­مو تمیز و آماده عملیات پوشش­دهی باشد. محصول را ﻣﻲ ﺗﻮان ﺑﺮ روی ﺳﻄﺢ ﻣﺮﻃﻮب اﺟﺮا ﻧﻤﻮد وﻟـﻲ ﻧﺒﺎﻳـﺪ آب زیادی وﺟـﻮد داﺷـﺘﻪ ﺑﺎﺷـﺪ، ﺳـﻄﻮح ﮔـﺮم و ﺧﻴﻠـﻲ ﺧـﺸﻚ و زﺑـﺮ ﺑﺎﻳـﺴﺘﻲ ﻗﺒـﻞ از اﺟـﺮا ﻻﻳـﻪ اﺻـﻠﻲ ﺑـﺎید با ﭘﺮاﻳﻤﺮی از همین محصول ﻣﺮﻃﻮب شوند. در ﺻﻮرت ﻧﻴﺎز ﺑﻪ اﺟﺮای ﻻﻳﻪ ﻫﺎی ﺑﻌﺪی ﻻزم اﺳﺖ ﻻﻳﻪ ﻗﺒﻠﻲ ﺑﻪ ﻃﻮرﻛﺎﻣﻞ ﺧﺸﻚ ﺷﻮد. دو ﻻﻳﻪ ﺑﺎﻳﺪ به صورت ﻫﻢ ﺟﻬﺖ، اﺟﺮا ﺷﻮد ﺗﺎ ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻻﻳﻪ ﺧﺸﻚ ﺷـﺪه ﺑـﻪ ﺣـﺪود یک میلی متر ﺑﺮﺳﺪ. ﺳﻄﺢ ﻻﻳﻪ دوم ﻧﻴﺰ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺎﺳﻪ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﺗﻤﻴﺰ زﺑﺮ ﮔﺮدد ﺗﺎ اﺗـﺼﺎل ﻣﻜـﺎﻧﻴﻜﻲ ﺑـﺮای اﺟﺮای ﻣﻼت ﻓﺮاﻫﻢ ﮔﺮدد. (ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻣﻼت ﺣﺪاﻗﻞ 50 ﻣﻴﻠﻲ ﻟﻴﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.) بسته به سطح مورد اجرا، ﺑﺎ ﻫﺮ کیلوگرم محصول می توان 2 ﻣﺘﺮ ﻣﺮﺑﻊ را به ضخامت 1/1 میلیمتر پوشش داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.