ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

پخش ملات واترپروف ترکیبی رزین های فرآوری شده ضد آب

پخش ملات واترپروف ترکیبی رزین های فرآوری شده ضد آب : ملات واترپروف محصولی انحصاری از نسل جدید سیستم های آببندی سازه های بتنی و سیمانی بوده که حاصل بهره گیری از دانش نوین جهانی و آزمایشات فراوان در بخش تحقیق و توسعه این شرکت می باشد. این ملات به دلیل برتری های فنی در آب بندی منابع و مخازن بتنی، استخر، سرویس ساختمان و کانال های آب و فاضلاب و همچنین مزایای اقتصادی در پروژه های ساختمانی به عنوان مناسبترین جایگزین سیستم های ایزولاسیون از قبیل قیرگونی، ایزوگام و عایق سفید جایگاه ویژه ای نزد دست اندرکاران پروژه های صنعتی از قبیل مهندسین مشاور و پیمانکاران یافته است.   

پخش ملات واترپروف ترکیبی رزین های فرآوری شده ضد آب

ملات واترپروف ترکیبی از رزین های فرآوری شده ضد آب، پودر پایه سیمانی، پلیمرها و افزودنی های پایدار کننده می باشد که سبب انعطاف و کارپذیری مناسب آن پس از اختلاط، پایداری در برابر فشارهای هیدرواستاتیک، جریان های توربولنسی مایعات و همچنین عدم ترک خوردگی در تنش های انبساطی و انقباضی پس از کیورینگ ملات خواهد شد. چسبندگی زیاد، سرعت و سهولت عملیات اجرایی و سازگاری با محیط زیست و آب شرب از دیگر ویژگیهای بارز این ملات می باشد. آب یک منبع حیاتی است، اما در عین حال، بزرگترین دشمن مصالح ساختمانی به شمار می آید، زیرا باران، آب های زیرزمینی و آب های سطحی می توانند سریعا باعث آسیب دیدگی و ترک خوردگی ساختمان ها شوند. ازهمین رو، استفاده از واترپروف پودری در ملات می تواند باعث بالاتر رفتن طول عمر بتن عمل آوری شده گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

 دلایل استفاده از این عایق رطوبتی عبارت اند از:

  1. عدم خوردگی المان های فولادی: این ماده بدون کلرید است، از این رو هیچ گونه احتمال خوردگی در میله های تقویتی وجود ندارد.
  2. عدم امکان نشت آب: پودر واترپروف کننده به عنوان یک پرکننده مؤثر برای پر کردن مویرگها و منافذ کاربرد دارد و از نفوذ آب جلوگیری می کند.
  3. قوام کافی: این ماده مخلوط را منسجم و متراکم تر می کند، از این رو استفاده از آن در ملات بتن باعث کاهش نفوذپذیری آن می شود.
  4. صرفه جویی در زمان: در تنظیم زمان عمل آوری بتن تأثیر نمی گذارد.
  5. سازگاری بالا: سازگار با همه نوع درجه سیمان.

واترپروف بتن با استفاده از عایق رطوبتی دلایل زیادی دارد، از جمله اینکه خطرات مختلف محیطی از قبیل آب، دی اکسید کربن، اکسیژن، کلریدها، سولفیدها و ارگانیسم های بیولوژیکی از محیط خارجی به داخل سازه ها منتقل می شوند و در فرایندهای مختلفی به فولاد و سیمان حمله می کنند. این امر باعث خراب شدن زودرس بتن آرمه شده و دوام آن به چالش کشیده خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.