ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

ویژگی ها و مزیت فوم XPS عایق بندی حرارتی برودتی پوششی

ویژگی ها و مزیت فوم XPS عایق بندی حرارتی برودتی پوششی : فوم XPS نوعی ماده عایق سخت است که از پلیمر پلی استرین ساخته می شود ولی طی تولید آن از فرآیند قالب ریزی استفاده می شود و غالبا با هدف متمایز شدن از دیگر انواع فوم با رنگی متفاوت از سایر فوم ها تولید می شود. از مزیت های آن می توان به هدایت گرمایی پایین و مقاومت فشاری بالا و خاصیت خودخاموشی آن در برابر آتش اشاره کرد. یکی از کاربردهای اصلی و بسیار مهم عایق اکس پی اس، استفاده از آن به عنوان عایق حرارتی در  دیوارهای ساختمان است؛ چرا که بر اساس یافته های علمی،  میزان اتلاف انرژی از دیوارهای ساختمان حدود 40 درصد برآورد می شود. استفاده از عایق ایکس پی اس برای عایق کردن دیوار در دو حالت کلی قابل اجرا است: دیوار سبز ساختمانی؛ به این معنا که از اول ساختمان را براساس یک دیوار عایق و سبک بنا  کنیم که در این حالت علاوه بر مزیت عایق شدن دیوار از سایر مزایای دیوار xps نیز بهره مند خواهیم شد.  

 ویژگی ها و مزیت فوم XPS عایق بندی حرارتی برودتی پوششی

حالت دیگر این که دیوارهای ساخته شده با دیوارهای غیرعایق را با عایق xps پوشش دهیم. با این کار از دو مزیت بزرگ عایق حرارتی و عایق صوتی برای دیوارهایمان بهره خواهیم برد. به دلیل اهمیت گرمایش کره زمین و تغییر اقلیم مفاهیم کاهش مصرف انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در سالهای اخیر در کانون توجه بوده و بر همین اساس توجه به عایق کاری ساختمان نیز اهمیت دوچندان یافته که پیامد آن تولید انواع مواد و مصالح عایق ساختمانی نوین با ویژگیهای عایق حرارت، رطوبت، صوت و عایق شیمیایی است. یکی از انواع این مصالح فوم عایق اکسترود شده با نام اختصاری XPS است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی xps عایق حرارتی xps, فوم عایق کاری حرارتی

خصوصیات فوم عایق XPS :

  1. ضریب مقاومت حرارتی بالا (R-VALUE)
    مقاومت مناسب حرارتی بالای عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps سینرژی که در نتیجه ضریب هدایت حرارتی پایین پلی استایرن اکسترود شده است، سبب بالا بردن راندمان مصرف انرژی می شود و مناسبترین عایق جهت مصرف در دماهای پایین و محیط های مرطوب است.
  2. مقاومت فشاری بالافوم عایق xps سینرژی از مقاومت بالا و یکنواختی در کل سطح عایق برخوردار است بطوریکه حدودا مقاومت از 300 تا 650 کیلوپاسکال را تحمل می کنند و تنها حدود 5 درصد تحت این فشار در مدت زمان زیاد تغییر شکل خواهد داد بنابراین مقاومت بهتری در برابر بارهای ثابت و خزش در زمان طولانی نسبت به دیگر انواع عایق ها دارد.
  3. عدم تغییر شکل و تغییر خواصدر مورد پایایی و دوام عایق ها و تجزیه نشدن آن ها در دراز مدت نگرانی هایی وجود داردکه عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps سینرژی در طول زمان به عناصر سازنده تجزیه نخواهد شد و از نظر شیمیایی و فیزیکی در طول زمان ثابت خواهد ماند و در برابر باکتری ها و قارچ ها مقاوم است. همچنین مواد سازنده عایق حرارتی xps هیچ گونه حساسیت و آلرژی به دنبال نخواهد داشت.
  4. مقاومت فوق العاده در برابر نفوذ آب و بخار آبساختار سلول های بسته در صفحات عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps (فوم فشرده اکس پی اس) نفوذ هرگونه آب یا بخار آب را غیرممکن می کند. این صفحات به دلیل این خاصیت بارز، مقاومت حرارتی ثابت و تغییرناپذیری دارند زیرا حضور حتی اندکی رطوبت در بافت عایق سبب انتقال حرارت و کاهش راندمان خواهد شد. همانطور که می دانید قابلیت هدایت حرارتی آب 20 برابر هوا می باشد. درصد جذب آب نزدیک به صفر این عایق حرارتی سبب افزایش عملکرد حرارتی و عدم تغییر شکل این صفحات تا 50 سال می شود.

  5. مقاومت در برابر رشد موجودات

  6. عملکرد حرارتی ثابت و بدون تغییر

  7. قابل شستشو

  8. لبه های مقاوم جهت پوشش یکپارچه و جلوگیری از اتلاف انرژی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.