ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خریرد عایق های رطوبتی جدید نانو جایگزین عایق نسل قدیمی

خریرد عایق های رطوبتی جدید نانو جایگزین عایق نسل قدیمی : تکنولوژی نانو فناوری و دانش پیشرفته ای است که امروزه در تمام علوم و رشته ها حرفی برای گفتن دارد. این دانش، یک آب بند بسیار مقاوم و پایدار در برابر نفوذ رطوبت است و در فعالیت ها و امور متفاوت از جمله صنعت ساخت و ساز بسیار مورد توجه است. برای تولید عایق رطوبتی نانو مواد اولیه متفاوتی در اندازه های نانومتری وسطوح متفاوت مولکولی با ارتباط گرفتن با هم پیوند پلیمری می سازند. اگر تصور شما از عایق رطوبتی نانو این است که آنها هم مانند آب بندهای سنتی یک سطح پوششی ضخیم هستند، باید گفت که اینگونه نیست. مواد واترپروف کننده نانوهیچ گونه پوشش و آستری بر روی سطوح ایجاد نمی کند و رنگ نانو ضد آب و چسب نانو ضد آب نیز به بازار آمده است. فرمول شیمیایی آن به گونه ای است که جذب سطح مورد نظر شده و بخشی از ساختار آن می گردد. در این شرایط با اسپری نمودن این محصول به سطح مورد نظریک لایه نازک بر روی سطح انتخابی تشکیل می شود. 

 

خریرد عایق های رطوبتی جدید نانو جایگزین عایق نسل قدیمی

عایق های رطوبتی جدید جایگزین عایق های نسل قبل مانند ایزوگام و قیرگونی شده است. این عایق ها برای عایقکاری و رنگ آمیزی همزمان استخر ، آبنما ،شیروانی ، مخزن های نگهداری آب شرب ، حوض و آبنما بهترین انتخاب است. عایق نانو پلیمری نانو پایه آب بوده و در ابتدا به صورت مایعی غلیظ است. پس از اجرا روی سطح تغییر شکل داده و به لاستیکی متراکم تبدیل می شود. مهمترین نکته در زمان اجرا ، توجه به خشک بودن صد درصدی سطح است . عدم توجه به این نکته تبله کردن عایق پس از اجرا را به همراه خواهد داشت. این لاستیک مانع از عبور رطوبت شده و سطح را کاملا عایق کاری مینماید. خاصیت کشسان این محصول در برابر ترک های مویی و سطحی کاملا مقاوم بوده و پاره نمیشود. تنوع رنگی بالا، ضد اشعه UV، ضد سایش،خاصیت کشسان بالا،مقاومت بالا دربرابر اسید از دیگر مزایای عایق های رنگی نانویی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو کرج عایق نانو کرج, انواع پوشش نانویی در سازه ها

عایق های نانو با موادی از جنس پلیمر که توسط تکنولوژی نانو تغییرانی درسطوح ظاهری اتم های آن صورت می گیرد. در نتیجه عایقی با کیفیت بالاتر به ما عرضه می کند. این تغییرات در ابعاد نانو متری سطوح ملکولی مواد و با ایجاد پیوندهای دوار هواگذر باعث افزایش عمر عایق رطوبتی می گردند. به همین دلیل نسبت به سایر عایق های رطوبتی مقرون به صرفه تر می باشد . ماده پایه بکار رفته در این محصول رزین های آکرلیک می باشد. یکی از بهترین مواد برای جایگزینی عایق های سنتی مانند ایزوگام است. در واقع پوششی است از مواد پلیمری و لاستومری که برپایه آب می باشد و پس از خشک شدن روی سطوح را کاملا آب بندی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.