ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عرضه انواع پوشش لوله و مخازن بیتومن مقاوم سازه های بتنی

عرضه انواع پوشش لوله و مخازن بیتومن مقاوم سازه های بتنی : بتن با وجود خصوصیات منحر به فردی که باعث گردیده به عنوان پر مصرف ترین ماده ساختمانی به شمار آید دارای خصوصیاتی می باشد که حفظ شرایط بهره برداری و دوام آن مستلزم رعایت اصول حفاظت می باشد. پر واضح است عمده مشکلات بتن را از منظر دوام می توان به نفوذپذیری بتن در برابر گاز و آب نسبت داد. از این رو بدیهی است که با کنترل و کاهش نفوذ آب به درون بتن می توان تا حدود زیادی بتن را در برابر عوامل مخرب حفاظت نمود. از بیتومن انامل برای پوشش سطح خارجی لوله های فولادی جهت محافظت از خوردگی استفاده می شود. این پوشش جزو قدیمی ترین پوشش های لوله می باشد که در شرکت های پوشش لوله با توجه به نیاز مشتریان بر روی لوله های فولادی اجرا می شود.  

عرضه انواع پوشش لوله و مخازن بیتومن مقاوم سازه های بتنی

مهمترین ویژگی پوشش لوله بیتومن، مقاومت در برابر خوردگی و صرفه اقتصادی است. شدت خورندگی خاک اطراف لوله هیچگونه تاثیری بر روی بیتومن انامل ندارد و این پوشش در مقابل اسیدها، بازها و نمک ها مقاوم می باشد. کیفیت مواد این سیستم پوشش مطابق با استاندارد BS 4147 می باشد. جهت اجرای پوشش بیتومن بر روی لوله های فولادی و اتصالات، پس از تمیزکاری سطح لوله و قبل از اجرای پوشش، جهت ایجاد چسبندگی بین پوشش و سطح لوله، از پرایمر مصنوعی استفاده می شود. سپس نوار زیرین بیتومن جهت تقویت و نوار رویی جهت حفاظت خارجی در برابر صدمات ناشی از عوامل محیطی بر روی لوله قرار می گیرد. بسته بندی این محصول در شرکت ورزیران بصورت قالب بوده و در پالت های 1200 کیلوگرمی عرضه می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

برخی ویژگی های فنی سیستم پوششی عبارتند از :

 - نفوذپذیری کم نسبت به آب ، اکسیژن و نمک ها
- چسبندگی خوب به لوله های فولادی 
- اعمال راحت بر بدنه لوله ها
- قیمت مناسب
- مقاوم نسبت به عوامل خورنده بیولوژیکی
- تعمیرات آسان در نقاط آسیب دیده.

پوشش حفاظتی بیتومن پوشش حفاظتی بیتومن, انواع پوشش های آب بندی

 پوشش های قیری دارای مقاومت الکتریکی خوبی بوده و جریان حفاظت کاتدی نسبتاً کمی نیاز دارد و نیز در مقابل جدایش کاتدی نسبت به دیگر پوشش ها مقاوم تر هستند . لازم به ذکر است شدت جریان طراحی پیشنهادی برای 15 تا 30 سال عمر عملیاتی خطوط لوله 200mA بر هر مترمربع ، از سطح خارجی لوله می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.