ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

استفاده از ایزوگام ضد رطوبت در فرایند آب بندی و عایق کاری

استفاده از ایزوگام ضد رطوبت در فرایند آب بندی و عایق کاری : ایزوگام یک فراورده‌ نفتی می باشد. این محصول نوعی لایه‌ محافظ است که خاصیت لاستیکی دارد. از مزایای آن ، مقاومت در برابر نفوذ آب و سبکی آن می توان نام برد. این مزایا باعث شده که به عنوان پوشش و عایق ، در انواع سطوح مختلف به کار رود. ایزوگام را میتوان در سطوحی همچون؛ پشت بام، سرویس بهداشتی، پی ساختمان، استخر، مخازن آب، شیروانی و غیره ، در برابر رطوبت استفاده نمود. برای حفظ بنا در مقابل رطوبت و جلوگیری از فرسایش آن در طولانی مدت، ایزوگام بهترین روش عایق بندی می باشد. این روش براساس شرایط آب و هوایی هر منطقه قابل اجرا می باشد.  

استفاده از ایزوگام ضد رطوبت در فرایند آب بندی و عایق کاری

استفاده از ایزوگام در فرایند عایق کاری فواید بسیاری دارد. اگر جنس و برند ایزوگامی که در عایق کاری به کار رفته، استاندارد باشد، ماندگاری آن افزایش می ابد. از طرفی برای مدت طولانی ، مانع نشت رطوبت به داخل ساختمان میشود. البته این موضوع واضح است که استفاده از ایزوگام بی کیفیت ، میتواند هزینه های شما را دو برابر کند. چون در صورت نشتی رطوبت، باعث ایجاد خسارت های بسیاری میشود. از همین جهت پیشنهاد می کنیم تا در فرایند نصب، از نصاب ایزوگام با تجربه استفاده نمایید. چون در صورتی که اصولی نصب نشود ، هیچ اطمینانی نسبت به عایق آن نیست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نصب ایزوگام در کرج نصب ایزوگام در کرج, عایق بندی توسط ایزوگام ها

اهمیت نصب ایزوگام خوب :

موارد بسیاری در تعیین کارایی عایق رطوبتی پیش‌ساخته تاثیر دارد. از جمله این موارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت مواد اولیه ایزوگام خریداری شده

    مواد اولیه‌ای که در ساخت محصول استفاده می‌شود ممکن است درجات مختلفی داشته باشد. مواد اولیه باید از مواد درجه یک انتخاب شوند. استفاده از مواد اولیه درجه یک در بالابردن عمر و کارایی عایق رطوبت بسیار تاثیرگذار است.

  2. کیفیت ساخت ایزوگام خریداری شده

    تکنولوژی ساخت محصول باید مطابق با استانداردهای بین‌المللی باشد. ساخت عایق در کارخانه باید بدون هیچ‌گونه اشکالی انجام گیرد. هر چه کیفیت ساخت محصول بالاتر باشد، کارایی عایق رطوبتی بیشتر خواهد بود.

  3. استاندارد بودن ایزوگام خریداری شده

    محصول خریداری شده باید مطابق استانداردهای ملی تولید شده باشد. استاندارد بودن ایزوگام ، کارایی آن را تضمین می‌کند.

  4. شرایط اجرای عایق رطوبتی

    شرایط اجرای ایزوگام ، روی عملکرد آن تاثیرگذار است. شرایط آب و هوایی و شرایط محیطی ساختمان، باید در زمان نصب ایزوگام مناسب باشد.

مواد مورد نیاز قیر خالص ، پلی استر ، لایه آلومینیوم ، تیشو، پلاستیک پشت لایه ، مواد app پودر تالک ، پوشال گونی پلاستیکی می باشند. که این نوع ایزوگام قیرخالص و سایر مواد در یک میکسر ، مخلوط و پخته می شوند. خروجی میکسر ، مایعی پلیمر ایزوگام می باشد که در دستگاه خط تولید تبدیل به لایه ایزوگام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.