ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربرد عایق های رطوبتی نانو سیلیکونی و نانو پلیمری در سطوح

کاربرد عایق های رطوبتی نانو سیلیکونی و نانو پلیمری در سطوح : در صورتی که آب بندی های ساختمان صحیح انجام نشود، باعث نمور شدن محیط می گردد. این مسئله یکی از عوامل تشدید کننده مشکلاتی مانند سرماخوردگی و رماتیسم در ساکنین این مکان ها است. در صورت وجود نم و رطوبت در دیوارها و نداشتن عایق رطوبتی، املاح نمک که جزئی از اجزای تشکیل دهنده مصالح ساختمانی هستند در رطوبت حل می شوند و این انحلال به صورت سفیدک یا شوره بر روی سطوح ظاهر می گردد. این شرایط باعث رشد قارچ ها می شود و در نهایت منجر به بوی بد و نامطبوع می گردد. علاوه بر این ها تغییراتی مانند پوسیدگی و زنگ زدگی فلزات، نرم شدن و کنده شدن پوشش های گچی و آهکی و نرم شدن و باد کردن صفحات چوبی همه ی این تغییرات از نتایج نفوذ نم و رطوبت به مصالح ساختمانی است.  

کاربرد عایق های رطوبتی نانو سیلیکونی و نانو پلیمری در سطوح

گاهی اوقات با هزینه های سرسام آور بازسازی و مرمت روبه رو شده ایم که رطوبت عامل آن بوده است. عایق رطوبتی نانو گریزی مطمئن برای رهایی از این دردسرهاست. فن آوری نانو تضمین کرده است که عمر این نوع خدمات بیش از بیست تا سی سال با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه می باشد. عایق نانو نسل جدید فناوری نانو است که به منظور ضد آب سازی سطوح طراحی شده. عایق نانو تنها ماده محلول در آب در دنیا است که برای ضد آب سازی مصالح ساختمانی بکار می رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی سیلیکونی عایق رطوبتی سیلیکونی, عایق های نانو پلیمر

موارد مصرف عایق نانو :

– ضد شوره کردن بتن , انواع سنگ اعم از تراورتن تا سنگ گوهره , مرمریت ,گرانیت رگه‌دار , انواع آجر , انواع موزاییک و …
– آب‌گریز کننده سطوح بتنی ، سیمانی ، آجری ، چوب و کلیه مصالح ساختمانی
– آب‌گریز کننده نماهای ساختمانی , بندکشی سیمانی آجر و کاشی – سرامیک
– غبار گریز و ضد غبار کننده سطوح بتنی کهنه
– جلوگیری از رشد قارچ ، خزه و گلسنگ بر روی سطح.

ویژگی‌ها و مزایا عایق های رطوبتی نانو :

– قدرت نفوذ از ۵ تا۱۰ میلی‌متر در بتن , گچ , آجر و …
– آب پایه بودن و به همراه نداشتن مواد شیمیایی و حلال‌های نفتی سمی
– ایجاد خاصیت خود تمیز شوندگی
– پایدار در شرایط آب و هوایی مختلف
– اجرای بسیار آسان.

از ویژگی های این عایق به دلیل جزئی بودن و پایه بودن آن در آب، غیر قابل اشتعال، بهداشتی بودن و سازگار بودن با محیط زیست، چسبندگی عالی به سطوح و امکان کاربرد آسان روی سطوح شیب دار و عمودی، انعطاف پذیری و کشش حتی در دما، استفاده از آن آسان است. کم -30 درجه سانتیگراد یا گرمای بالاتر از 120 درجه سانتیگراد، انعکاس نور خورشید و گرما 80-90٪ و مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش و جلوگیری از هدر رفتن انرژی ساختمان تا 45٪، پوسته پوسته نشدن و ترک خوردگی و یکپارچگی محصول در شرایط محیطی متفاوت، با کیفیت بالا و خواص نگهداری رنگ در طولانی مدت، نفوذناپذیری و عدم جذب گرد و غبار و خاک و کمک به حفظ یک سطح بسیار جذاب و تمیز، باعث می شود سطح اعمال شده روی آن نفس بکشد، مقاوم در برابر مواد شیمیایی محیطی و گازهای صنعتی در جو می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.