ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت بهترین عایق صوتی دیواری و سقفی ساختمان ها در کرج

قیمت بهترین عایق صوتی دیواری و سقفی ساختمان ها در کرج : مهم ترین نکته در انتخاب یک عایق صوتی، جنس آن می باشد. همانطور که در بالا بیان کردیم، عایق ها از جنس های مختلفی ساخته شده اند و انواع گوناگونی دارند. برخی از آن ها دارای ساختار سلولی باز و برخی دیگر دارای ساختار سلولی بسته می باشند. به منظور عایق کاری صوتی، شما باید از انواع جنس هایی که ساختار بسته ای دارند استفاده نمایید، زیرا این عایق ها از ورود و خروج صدا به داخل ساختمان بهتر جلوگیری می کنند. از نوع سلول باز عایق های صدا بیشتر در استودیوها به منظور بهره وری از آکوستیک بهتر در محیط استفاده می گردد.  

قیمت بهترین عایق صوتی دیواری و سقفی ساختمان ها در کرج

چگالی عایق صوتی باید مناسب باشد. چگالی سبب می شود تا حالت آکوستیکی عایق به خوبی حفظ گردد. در هنگام خرید عایق صوتی حتما به چگالی استاندارد محصول موردنظر خود دقت نمایید. اگر چگالی یک عایق صوتی کم باشد، به این معناست که صوت بیشتر در آن نفوذ می کند و کارایی مناسبی ندارد. چگالی زیاد نیز خوب نمی باشد. اگر چگالی عایق صوتی خیلی زیاد باشد اثر نامطلوبی بر محیط می گذارد. بنابراین یک عایق صدای خوب باید دارای چگالی متعادل و نرمالی مطابق با استاندارد باشد. به طور کلی می توان گفت قیمت عایق صوتی به نوع، جنس، ضخامت و دانسیته، ابعاد، ضریب جذب صوت، ضریب انتقال حرارت، دامنه تحمل دمایی و میزان جذب آب آن بستگی دارد. همچنین قیمت عایق صوتی روکار با عایق صوتی توکار متفاوت می باشد و با توجه به کاربرد، ضخامت و دانسیته محصول، تعیین می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت عایق صوتی قیمت عایق صوتی, انواع فوم عایق بندی ضد صدا

برای مقرون به صرفه بودن عایق کاری صوتی، می توانید در بعضی از فضاها از شانه تخم مرغ استفاده کنید. بهتر است قبل از نصب آن بر روی دیوار یا سقف، آنها را با رنگ آمیزی به رنگ دلخواه تان در بیاورید.  بهترین زمان استفاده از عایق صوت در ساختمان ها، زمان ساخت ساختمان است. استفاده از عایق صوت در بین دیوارهای مشترک با همسایه و یا خیابان، در زمان دیوارکشی از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مزایای استفاده از عایق در زمان ساختمان سازی، کمک به یکپارچه کردن سطوح و در در نتیجه افزایش مقاومت آنها است. برای نصب عایق صوتی باید سطوح را صاف و هموار کرد، تا عایق بر روی سطح به خوبی چسبندگی داشته باشد. در صورت خرابی یکی از پنل های آکوستیکی، امکان تعویض نمونه مشابه به آسانی وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.