ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

ترمیم ایزوگام های فرسوده پشت بام جهت جلوگیری از نشتی

ترمیم ایزوگام های فرسوده پشت بام جهت جلوگیری از نشتی : وجود شکاف ها و درزهای عمیق در سقف می تواند باعث نفوذ آب به داخل ساختمان شده و نشتی آب را به همراه داشته باشد که این امر سبب وارد شدن خسارات به سقف و ایجاد نم و رطوبت داخل ساختمان می شود. از طرفی عمر مفید ایزوگام در مناسبترین حالت حدود 10 سال است که در اثر گرما و سرما  خراب میشود.جهت تعمیر ایزوگام و عایق رطوبتی سقف ساختمان می تواند از قیر و قیرگونی استفاده کرد. همچنین استفاده از لایه های دیگر ایزوگام نیز جهت ترمیم بسیار مفید است شرکت گوهر ابنیه پایتخت با انجام اموری از جمله واکس روی ایزوگام، چسب پرایمری به بازسازی ایزوگام فرسوده میپردازد و بسیار مقرون به صرفه می شود.  

ترمیم ایزوگام های فرسوده پشت بام جهت جلوگیری از نشتی

ترمیم ایزوگام پشت بام برای مواقعی است که ایزوگام و عایق رطوبتی شما خراب می شود و در هنگام بارندگی نشتی می کند. این نشتی آب به دیواره های ساختمان نفوذ می کند و باعث خراب شدن آنها و ریختن گچ دیوار می شود. ترمیم ایزوگام پشت بام ابتدا نیاز به تشخیص و بررسی دارد تا عیب کار مشخص شود. بررسی عیب ایزوگام معمولا بعد از آمدن باران انجام می شود. در غیر این صورت باید خودمان آب بر روی ایزوگام بریزیم. استفاده از آب سبب می شود که تشخیص از طریق حوضچه های تشکیل شده از آب آسانتر شود. نشتی و وجود رطوبت در سقف ممکن است دلایل مختلف داشته باشد که باید به کمک یک متخصص ایزوگام کار و ماهر در زمینه نصب عایق های رطوبتی بررسی شود. این عوامل می تواند شامل موارد زیر باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

  • روزنه ها و ترک های روی دیوار و سقف ساختمان.
  • پوسیدن و از بین رفتن کف خواب فلزی ناودانی.
  • بندها و قسمتهای جداشده ایزوگام و عایق رطوبتی.
  • وجود آسیب دیدگی در ایزوگام و عایق رطوبتی.
  • وجود طبله ها.
  • آسیب دیدن عایق و ایزوگام زیر وسایل سنگین مانند کولر.
  • وجود چروکیدگی در ایزوگام.
  • خرابی در سازه ی سقف و ساختمان.
ترمیم ایزوگام فرسوده ترمیم ایزوگام فرسوده, اجرای درزبندی و آب بندی ایزوگام

جهت ترمیم ایزوگام و یا عایق رطوبتی ساختمان ابتدا باید ایزوگام قبلی از سقف جدا شود تا کار نصب ایزوگام به راحتی انجام شود و در صورت درز و شکاف ژوئن با پرایمر امولسیونی یا ماستیک رفع شود  و عایق جدید به خوبی روی سقف بچسبد. برای این کار ایزوگام را حرارت داده و داغ می کنیم و سپس به وسیله ی برش آسفالت قسمت فرسوده را جدا نموده و سپس ایزوگام جدید را جایگزین ایزوگام قبلی می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.