ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق کاری رطوبتی قیر و گونی در کف سرویس بهداشتی در کرج

عایق کاری رطوبتی قیر و گونی در کف سرویس بهداشتی در کرج : از گذشته تا به امروز با وجود پیشرفت های زیادی که در صنعت عایق کاری به وجود آمده است هنوز هم بسیاری از افراد از قیر گونی به عنوان عایق های رطوبتی برای پشت بام ها و کف سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می کنند. هدف از کف سازی سرویس بهداشتی ساختن سطحی قابل استفاده، غیر قابل نفوذ در برابر آب و دوام در برابر فشار برای کاربران است. سطحی که علاوه بر زیبایی و دوام، از جهت ایمنی و استانداردهای ساختمان باید مورد تایید قرار بگیرد. کف ‌سازی سرویس بهداشتی باعث استحکام و مقاومت سرویس بهداشتی در برابر نفوذ و عبور رطوبت خواهد شد. شیب بندی سرویس بهداشتی، کف سازی و آب بندی دارای اهمیت بسیاری است. انجام این امور اکثرا به افرادی که تخصص علمی کافی ندارند و اطلاعات این افراد صرفا تجربی می باشد سپرده می‌شود. این کار می تواند باعث ایجاد خسارات بی شماری هم به خود شخص کارفرما و هم ساکنان ساختمان وارد شود.  

عایق کاری رطوبتی قیر و گونی در کف سرویس بهداشتی در کرج

عایق کاری مکان هایی مانند حمام و توالت که ریزش و تجمع آب در کف آن بسیار است امری ضروری که باید با دقت فراوان انجام شود. معمولا برای عایق کاری سرویس‌های بهداشتی از قیرگونی به دلیل چسبندگی و ضخامت زیاد آن استفاده می‌شود. اما گاهی اوقات کارفرما بدین منظور که قیمت ایزوگام از قیر گونی پایین تر است، روش نصب ایزوگام را برای عایق کاری سرویس‌ها ترجیح می‌دهد. زمانی ایزوگام به تنهایی یک عایق کامل برای سرویس‌ها می‌باشد که ایزوگام کار هنگام اجرای ایزوگام موارد زیر را به درستی انجام دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق قیرگونی در سرویس بهداشتی عایق قیرگونی در سرویس بهداشتی, اجرای انواع عایق رطوبتی

قیرگونی سرویس بهداشتی به علت استفاده زیاد آب در این قسمت از ساختمان، مسئله بسیار مهمی است. مسئله‌ای که برای اجرای آن باید دقت و هزینه کافی را تخصیص داد. عموما نواحی همچون سرویس بهداشتی، به علت در معرض رطوبت قرار داشتن، مستعد نفوذ نم هستند. نم اگر بتواند به قسمت‌های داخلی و همچنین اسکله ساختمان نفوذ کند، می‌تواند منجر به بروز حادثه‌های سهمگینی همچون تخریب ساختمان شود. اتفاقی که در ایجاد زیان‌های مالی و جانی اثرگذار است. بنابراین، لازم است با استفاده از یک عایق مناسب، اقدامات لازم برای آب‌بندی ساختمان انجام شود. یکی از اقدامات قابل‌اجرا برای عایق‌کاری، قیرگونی سرویس بهداشتی است. درواقع کلیت آنچه در بحث قیرگونی کف سرویس وجود دارد، استفاده از یک گونی بین دولایه قیر است. این گونی در انسجام نهایی کار ،نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.