ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش اعمال و اجرای رنگ های ضد آب نمای ساختمان

روش اعمال و اجرای رنگ های ضد آب نمای ساختمان : رنگ ضد آب نانو در صنعت کاربرد های فراوانی دارند برای مثال در صنعت ساختمان سازی و در بسیاری از مناطق جغرافیایی با آب هوای مرطوب ، عمده مشکل ساختمان ها نفوذ رطوبت به داخل ساختمان و یا تبله کردن رنگ نما و یا زنگ زدن فلزات و آهن آلات بشمار می رود. اهمیت رنگ های ضد آب در اینجا مشخص خواهد شد. رنگ های ضد آب تنوع زیادی دارند که رنگ های ضد آب نانو یکی از آن هاست. رنگ ضد آب نانو یکی از انواع رنگ ساختمانی کاملا ایمن وعاری ازهرگونه مواد شیمیایی مضر یا مواد غیرارگانیک است و هیچگونه آسیبی را برای ساکنین و محیط زیست به وجود نمی آورد. پوشش نانو بسیار کاربردی است.  

روش اعمال و اجرای رنگ های ضد آب نمای ساختمان

یکی از جدیدترین رنگ نمای ساختمان در سطح دنیا رنگ هایی می باشد که نیازی به پرایمر و حلال ندارند . این رنگ ها به اصطلاح مجری گرا نیستند یعنی بدون نیاز به مجری متخصص قابل اجرا بر روی هر سطحی هستند. رنگ مخصوص نمای ساختمان برای نمای ساختمان سیمانی و بتنی ساخته شده است که دارای پوشش بسیار بالا و سهولت در اجرا برای ساختمان های مرتفع و شرایط رنگ آمیزی سخت مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع رنگ ضد آب نانو :

  • رنگ ضد آب نانو خود تمیز شونده
  • رنگ ضد آب نانو آبگریز
  • رنگ نانو حرارتی
  • رنگ ضد آب نانو آنتی باکتریال

ویژگی های رنگ ضد آب نانو :

فیزیک ظاهری رنگ ضد آب نانو ، مایعی غلیظ است که همین مایع بودن امکان استفاده از آن را با روش های آسان و سریع همچون قلمو و غلتک محیا می سازد. این مواد بضورت تک جزئی و گاها هم با افزودن آب قابل استفاده خواهند بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نحوه اجرای رنگ نما نحوه اجرای رنگ نما, عایق کاری انواع نما با رنگ

روش اعمال رنگ نمای ساختمان :

1. رنگ الاستیک نما را قبل از استفاده به خوبی هم بزنید.

2. بدون رقیق کردن در یک پوشش و یا به صورت رقیق شده با 10% از حجم آب با استفاده ازیک سیستم غلتک و اسپری در دو پوشش اعمال شود.

3. قبل از اجرای پوشش آخرحد اقل 4 الی 6 ساعت در دمای 25 ˚صبر کنید.

4. نباید رنگ الاستیک نما را در برابر نور مستقیم خورشید و درجه دمای 50 ˚بالا اعمال کنید.

5. اطمینان حاصل کنید که دمای هوا و سطوح در حین اعمال رنگ و 24 ساعت بعد از آن بالاتر از دمال 5 درجه سانتی گراد باشد. این رنگ نمای ساختمان  قابلیت اجرای بر روی هر سطح صافی را دارد بنابراین می تواند جایگزین مناسبی بجای آجر،گچ،سیمان، بتن در نمای ساختمان باشد و معایب هر کدام از مصالح ذکر شده را ندارد. یکی از ویژگی های رنگ نمای ساختمان رنگ بندی متنوع و بسیار بالای این نوع رنگ نمای ساختمان است که دست معماران را برای خلق فضاهای بدیع باز گذاشته است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.