ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق رطوبتی ایزوگام پلیمری آسمان گستر در انواع سطوح سازه ها

عایق رطوبتی ایزوگام پلیمری آسمان گستر در انواع سطوح سازه ها : یکی دیگر از انواع عایق رطوبتی ایزوگام است. ایزوگام لایه‌ای پیش‌ساخته است که با استفاده از ماده‌ای مخصوص بر روی سطح چسبانده می‌شود. مواد تشکیل دهنده آن قیر و الیاف مصنوعی است. سبک وزن بوده و قابلیت انعطاف بالایی دارد. در برابر انبساط و انقباض مقاومت دارد؛ بنابراین در مقابل تغییر دما و شرایط جوی مقاوم است. عمر مفیدی در حدود ۱۰ سال دارد. اولین مزیت ایزوگام پلیمری این است که ایزوگام در رده عایق های رطوبتی نوع A هستند و براساس استاندارد ملی کشور ساخته می شود. به علت کاربرد قیر خالص در تولید ایزوگام پلیمری این عایق از وزن مناسبی برخوردار است. همین موضوع مانع از به وجود آمدن باری اضافی بر روی سازه و ساختمان می شود. ایزوگام پلیمری انعطاف پذیری زیادی یعنی تا حدود منفی 5 درجه در فصل سرما دارد. البته انعطاف پذیری این عایق در فصل گرما تا حدود 100 درجه سانتی گراد است. ایزوگام پلیمری سال های زیادی (برابر با 15 سال) پس از نصب قابلیت ماندگاری دارد.  

عایق رطوبتی ایزوگام پلیمری آسمان گستر در انواع سطوح سازه ها

عایق رطوبتی پلیمری همان عایق های ساختمانی می باشند که عایقی برای رطوبت می باشند.این نوع از عایق ها مانع از ورود نم و رطوبت می شوند. رایج ترین مکانی که از عایق های رطوبتی استفاده می شود در پشت بام می باشد.مکان هایی از ساختمان که در معرض نم و رطوبت می باشند به آب بندی و ایزولاسیون آن ها باید پرداخت. فضای های تر در ساختمان ها شامل پشت بام و کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی و بالکن و کف پارکینگ ها می باشد. عایق بام بعنوان لایه زیرین پوشش نهایی سنگ , سیمان , موزاییک , سفال و عایق کاری کف آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی مخازن آب، استخرها و سونا و عایق کاری سردخانه ها و عایق بندی کانالهای آب و زهکش ها و عایق کاری عرشه و پایه پل ها و تونل ها و پارکینگ های طبقاتی استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ایزوگام پلیمری عایق ایزوگام پلیمری, عایق های رطوبتی پیش ساخته ایزوگام

این نوع ایزوگام آسمان گستر در صورت نصب عایق بدون پوشش به کار می‌رود. فویل آلومینیوم علاوه بر ایجاد زیبایی روی سطح کار، باعث انعکاس اشعه UV خورشید و کاهش جذب گرما در سقف و دیوار ساختمان است و از آن در مواردی چون عایق کاری رطوبتی تمامی سطوح ساختمانی مثل سقف های مسطح و شیب دار، دیوار، سرویس بهداشتی، و آشپزخانه، پی ساختمان، استخر و آب نما و ... استفاده‌های کاربردی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.