ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش ها و راهکارهای آب بندی بتن و مخازن بتنی در کرج

 روش ها و راهکارهای آب بندی بتن و مخازن بتنی در کرج : آب بندی بتن و ارائه روش ها و راهکارهای آب بندی بتن، آب بندی مخازن بتنی و ارائه روش های آن و همچنین آب بندی کلیه سازه های بتنی شامل مخازن بتنی، تصفیه خانه های فاضلاب، تصفیه خانه های آب، و استخرها مهمترین تخصص شرکت گوهر ابنیه پایتخت می باشد. روش های آب بندی بتن و مراحل رفع نشت مخازن بتنی نیازمند دانش فنی مرتبط با بتن و تجربه بالا در زمینه آب بندی بتن می باشد. تصور اکثر مهندسین و پیمانکاران در مورد آب بندی بتن و مخازن بتنی بر این است که ساخت بتن آب بند و یا استفاده از انواع  افزودنی های آب بند کننده بتن در هنگام بتن ریزی برای اطمینان از آب بندی بتن کفایت می کند و در حقیقت همین تصور اشتباه باعث سهل انگاری در اجرای صحیح سازه بتنی شده و نتیجه کار رضایت بخش نخواهد بود و بتن نهایی با وجود اکسپوز بودن و شکل ظاهری مناسب دچار نشتی می باشد و نیاز به آب بندی بتن خواهد داشت.  

روش ها و راهکارهای آب بندی بتن و مخازن بتنی در کرج

از آنجا که هر سازه بتنی آبی و یا فاضلابی در هنگام اجرا و در مراحل ساخت شرایط خاص خود را طی کرده است، هنگام آب بندی بتن نیز شرایط اجرایی و روش آب بندی متفاوتی را می طلبد. نکته مهم در مورد  آب بندی بتن و آب بندی مخازن بتنی این است که هیچ دو پروژه ای را کاملا شبیه به هم نمی توان آب بندی نمود حتی اگر ظاهرا شبیه به هم باشند. شناسایی نقاط بحرانی سازه بتنی که نیاز به آب بندی بتن دارند، تشخیص نوع و چگونگی استفاده از مواد آب بندی بتن، بکارگیری نیروهای متبحر و ... نیازمند تجربه و تخصص مناسب می باشد. هر سازه بتنی قبل از آب بندی شرایط خاص خود را دارد و بسته به شرایط  زمان ساخت و شرایط پس از ساخت و میزان آبدهی و نشتی، نحوه و مراحل اجرا و نوع مواد مصرفی در عملیات آب بندی بتن متفاوت خواهد بود. آب ماده ای بسیار نافذ است و تشخیص سلامت و ناتراوایی بتن از طریق چشم و به صورت بصری کاملا غیر ممکن است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رفع نشتی مخازن بتنی رفع نشتی مخازن بتنی, عایق بندی انواع مخزن در کرج

با وجود این که سازه های بتنی به عنوان مخازن آب شرب و خام و موارد دیگر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد لازم است بدانید که این سازه ها از منظر زیبایی، بهره برداری و دوام نیاز به آب بندی دارند. حال دقت داشته باشید ترمیم و آب بندی مخزن بتنی به گونه ای بوده که تمهیدات لازم جهت جلوگیری از عبور یا نفوذ آب یا سایر مایعات از مقطع بتن صورت می گیرد. در اینجا روش های مختلفی جهت آب بندی این مخازن وجود داشته که می توان از هر کدام این روش ها استفاده کرد. با وجود روش های مختلفی که برای آب بندی بتن وجود دارد لازم است که با ویژگی های هر کدام از این روش ها آشنا شده تا در هنگام ترمیم و آب بندی مخزن بتنی بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید که با این حال می توان گفت آب بندی فشار مثبت که در حین ساخت صورت می گیرد بهترین روش می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.