ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت پشم سنگ رولی یا عایق لحافی عایق بندی حرارتی

قیمت پشم سنگ رولی یا عایق لحافی عایق بندی حرارتی : این نوع عایق بیشتر جهت پوشش سقف کاذب و سقف سوله ها , سقف سالن های کنفرانس , ساختمان های صنعتی و پیش ساخته , پوشش کانال های عبور هوا و سیستم تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد. کاربردهای عایق های لحافی پشم سنگ، شبیه کاربردهای عایق های پشم سنگ پتویی است، با این تفاوت که دمای پروسه کمتر بوده و چگالی آنها پایین تر است که البته هزینه پشم سنگ لحافی نیز به نسبت کمتر است. عمده کاربری های عایق لحافی در دامنه کاربردهای دما پایین و متوسط قرار می گیرد. عایق های لحافی با دانسیته متوسط برای عایق کاری سطوح منحنی، دودکش ها، تانکرها و مخازن، لوله های دما متوسط و سرد، لوله های بزرگ پی وی سی و فولادی، سقف کارگاه ها و شیروانی و عایق کاری تجیهزات دما پایین بسیار مناسب هستند.  

قیمت پشم سنگ رولی یا عایق لحافی عایق بندی حرارتی

پشم سنگ رولی یا عایق لحافی یا اصطلاحا فنولیت یک محصول قابل انعطاف می باشد و بیشتر به بازار آمده تا جای عایق پشم شیشه را بگیرد. عیوب و مشکلات کار کردن با پشم شیشه تقریبا بر هیچ کس پوشیده نیست به همین علت از این محصول بسیار قوی تر به جای آن استفاده می کنند. هرچند این محصول در بین محصولات پشم سنگ ظریف تر و ضعیف تر است ، اما از عایق پشم شیشه بسیار بسیار قوی تر بوده و ضریب انتقال حرارت بسیار پائین تری دارد و البته به هیچ وجه مشکلات زیست محیطی پشم شیشه را ندارد. روش تولید فنوفلت شباهت زیادی به تولید فنوپانل دارد ینی در حقیقت روش تولید یکی است با این تفاوت که در این محصول به خاطر چگالی پایین نسبت به عایق تخته ای پشم کمتری استفاده می شود و همچنین از رزین بسیار کمتری نیز استفاده می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پشم سنگ لحافی پشم سنگ لحافی, انواع عایق حرارتی

این نوع عایق بیشتر جهت پوشش سقف کاذب و سقف سوله ها , سقف سالن های کنفرانس های صنعتی و پیش ساخته , پوشش کانال های عبور هوا و سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد . از ویژگی ختی مهم این نوع محصول می توان به عایق صوتی و حرارتی , انعطاف پذیری , وزن سبک و مقرون به صرفه بودن اشاره نمود. کاربرد این عایق در صنعت و ساختمان بسیار زیاد است. این عایق با ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتر و دانسیته های ۳۰ تا ۵۰ تولید می شود. عایق کاری سقف سوله، زیر شیروانی، سقف کاذب، کانال های هوا و سیستم های تهویه مطبوع از مهمترین مصرف کننده های این عایق می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.