ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

توزیع ایزوگام طرح دار جدیدترین نوع عایق‌ های ضد رطوبت

توزیع ایزوگام طرح دار جدیدترین نوع عایق‌ های ضد رطوبت : یکی از جدیدترین نوع عایق‌های ضد رطوبتی، ایزوگام طرح‌دار است که شامل ایزوگام روکش‌دار در طرح‌های آجرنما، آجرنمای سنگی، چمنی، موزاییکی، سرامیک و سنگ، لانه زنبوری و همچنین در طرح‌های چوب با مقاومت بالا و زیبایی منحصر به فرد و در رنگ‌های متنوع تولید و عرضه می‌شوند. این نوع ایزوگام با کیفیت ۳۰ تا ۳۵ میکرون از نوع فویل‌دار و دو لایه تولید و از قیر خالص پلیمری نیز ساخته می‌شود. خصوصیات ایزوگام با کیفیت به این صورت است که این عایق ها از دوام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند. این عایق ها علاوه بر عایق بودن برای زیبا سازی محیط هم به کار می روند هم در اشکال زیبا و هم در رنگ ها جالب تولید می شوند این خصوصیات توجه مشتریان را به خود جلب کرده است.  

توزیع ایزوگام طرح دار جدیدترین نوع عایق‌ های ضد رطوبت

خصوصیات دیگر ایزوگام با کیفیت این است که این عایق ها با ضمانت نامه چند ساله به مشتریان خود عرضه می شوند. ایزوگام با کیفیت در برابر هر نوع رطوبتی مقاوم می باشند و به راحتی تحت تاثیر قرار نمی گیرند. ویژگی دیگر این عایق ها این است که این عایق دارای روکش آلومینیومی است که این روکش در برابر تابش نور خورشید و گرما مقاوم می باشد. ویژگی دیگر عایق های استاندارد این است که میزان قیر و ضخامت قیر این محصول در حد استاندارد بوده است و از میزان چسبندگی مناسبی بهره می برند. از خصوصیات دیگر ایزوگام با کیفیت می توان به این مورد اشاره کرد که این عایق ها از نوع فویل دار می باشند و به راحتی تحت تاثیر عوامل مخرب قرار نمی گیرند. ایزوگام های استاندارد را به راحتی می توان بر روی دیواره ها هم استفاده کرد. ایزوگام های استاندارد خاصیت دیگری که دارند این است که در برابر سرما و یخ زدگی هم مقاوم بوده و دچار ترکیدگی و شکستگی قرار نمی گیرند. برای عایق کاری در مناطق سردسیری بهتر است که از این محصول استفاده گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام طرح دار کرج ایزوگام طرح دار کرج, انواع ایزوگام در طرح های گوناگون

از ایزوگام طرح دار با طرح آجرنما، جهت زیباسازی ساختمان می‌توان استفاده کرد. همچنین به دلیل اینکه ایزوگام طرح دار در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارد؛ کاربردهای صنعتی زیادی دارد. به علاوه ایزوگام طرح دار مانع از بازتابش نور خورشید و آزار عابران و ساکنین مجاور ساختمان است. در آخرین مورد از کاربرد ایزوگام طرح دار می‌توان به زیباسازی دیوارها کاربرد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.