ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

پخش و توزیع خمیر بندکشی آماده درزگیری و آب بندی سفید

پخش و توزیع خمیر بندکشی آماده درزگیری و آب بندی سفید : نانو خمیر تیوپی بندکشی و درزگیر سفید این محصول بر پایه رزین های آکریلیک استایرن و فیلرهای معدنی و افزودنیهای خاص فرموله و تولید شده است و به کمک فناوری نانو ، تقویت و اصلاح شده است. این محصول با در نظر گرفتن خلاها و مشکلات موجود برای بندکشی کاشی و سرامیک برای داخل و بیرون ساختمان طراحی و تولید شده است. بسته بندی تیوپی به همراه نازل سوزنی برای خروج کامل مواد داخل تیوپ جهت خروج آسان مواد به همراه ۲ کاردک ویژه با گوشه های هندسی متفاوت ، این محصول را نسبت به سایر محصولات مشابه متمایز کرده است. خمیر بندکشی پروفاب با توجه به دانش روز و ماشین آلات پیشرفته فرموله و تولید شده است و در بسته بندی های لوکس آماده مصرف می باشد.  

پخش و توزیع خمیر بندکشی آماده درزگیری و آب بندی سفید

خمیر بندکشی آماده رقابت کیفی با نمونه های مشابه خارجی و اروپائی می باشد . این محصول منحصر به فرد دغدغه بسیاری از افراد را در زمینه بندکشی و ترمیم بندهای کاشی و سرامیک در محیط آپارتمانی و داخل ساختمان برطرف نموده است . این محصول به راحتی قابل مصرف و اجرا می باشد و برای اجرای آن نیاز به هیچ گونه تخصص و مهارتی وجود ندارد. از کاربردی ترین محصولات ساختمانی نانو چسب بندکشی می باشد. کار با این نوع چسب بسیار آسان بوده و آن را می توان از فروشگاه های ابزار یراق و مصالح فروشی ساختمانی خریداری نمود. قیمت نانو چسب بندکشی بستگی به برند، کیفیت و کارایی آن دارد. مایعی شیری رنگ با خاصیت واترپروفی 100 % بدون نیاز به تخریب و جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی می باشد که پس از استفاده روی سطح کاملاً بیرنگ می شود. این ماده که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره ­گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده و پس از اجرا، پیوند مولکولی قوی را با سازه ایجاد کرده و دارای نفوذ بسیار عالی در سطح می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب درزبندی نانو چسب درزبندی نانو, عایق آب بندی نانویی

نانو چسب بندکشی کار را بسیاری ساده کرد و بندکشی سرامیک با کفش را هم می توان از این طریق انجام داد. برای خرید این محصول علاوه بر قیمت نانو چسب بندکشی به کیفیت محصول نیز دقت نمایید. کار با این چسب ها بسیار ساده است و شما با خرید یک بسته نانو چسب، می توانید خود به تنهایی هر جایی را که خواسته باشید بندکشی کنید و از نفوذ آب به زیر کاشی و سرامیک جلوگیری نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.