ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش نصب و اجرای پنل های عایق بندی صوتی دیواری

روش نصب و اجرای پنل های عایق بندی صوتی دیواری : برای نصب پنل های عایق صوتی، یک ورق مخصوص چسب دار به اندازه فضای مورد نظر روی دیوار نصب می شود سپس پنل ها یک به یک روی این دیوار مونتاژ می شوند. میزان قدرت جذب صدا و عایق صوتی دیوارها با ضخامت و جنس آنها پایین و بالا می رود. چون این پنل ها یک محصول کاربردی محسوب می شوند بهتر است بیشتر از طرح و رنگ آنها روی ضخامت و متریال آنها تاکید داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید. دیوار پشت سرویس خواب یا دیوار پشت میز تلویزیون، قسمت هایی هستند که برای عایق کاری، دارای اهمیت بالایی هستند. برای اجرای عایق صوتی در یک ساختمان ، علاوه بر استفاده از مصالح عایق در دیوار های داخلی و خارجی و درزگیری در و پنجره و به طور کلی بستن تمام منافذ عبور دهنده صدا ، باید به این نکته نیز توجه کرد که اجرای عایق صوتی باید به صورت یکنواخت در تمامی قسمت ها شامل سقف ، کف و دیوار انجام گیرد تا تمامی کانال های عبور صدا به خوبی مسدود شوند. 

 

روش نصب و اجرای پنل های عایق بندی صوتی دیواری

ابتدا باید ابعاد دیوار موردنظر را اندازه گرفت تا مشخص شود به چند متر فوم آکوستیک نیاز است. برای نصب آسان فوم آکوستیک باید ابتدا آن را روی کارتون یا پنل چسباند و سپس به دیوار نصب کرد. مزیت این کار این است که در آینده هنگام کندن فوم، به دیوار آسیبب نمی‌رسد. اندازه‌ی پنل هایی که باید بریده شود به‌اندازه‌ی دیوار بستگی دارد، اما معمولاً برای یک دیوار با اندازه‌ی متوسط ۴ تا ۶ تکه عایق صدای دیوار کافی است. در مرحله‌ی بعد باید رول فوم آکوستیک را باز کرد و توسط اره‌برقی یا قیچی به اندازه‌ی پنل‌ها برید. سپس باید مقادیر کافی چسب فوم را به پشت یکی از تکه‌های بریده‌شده‌ی فوم زد و آن را روی یکی از پنل‌ها چسباند. توجه داشته باشید که استفاده‌ی زیاد از چسب باعث می‌شود از لبه‌های پنل بیرون بزند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نصب پنل عایق صوتی نصب پنل عایق صوتی, اجرای عایق صوتی در دیوار

قبل از نصب پنل‌های عایق صوتی آکوستیک باید حداقل دو ساعت فرصت داد تا چسب خشک شود. پنل‌ها را می‌توان به‌آسانی با میخ به دیوار وصل کرد و در صورت نیاز در آینده با در آوردن میخ‌ها می‌توان آن‌ها را جدا کرد. لبه‌های پنل ممکن است از کنج دیوار کمی بیرون بزند که می‌توان با اره قسمت‌های اضافی را برید. به طور کلی هرکسی می‌توان با هزینه‌ی مناسبی فضای محل استراحت یا کار خود را با استفاده از فوم آکوستیک عایق صوت کند. فوم آکوستیک به افراز به صورت ورقه‌هایی با ابعاد مختلف تولید شده و به صورت بی واسطه با قیمت مناسب‌ در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.