ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مهم‌ترین کاربرد ایزوگام آب بندی پشت بام منازل مسکونی و تجاری

مهم‌ترین کاربرد ایزوگام آب بندی پشت بام منازل مسکونی و تجاری : اجرای ایزوگام پشت بام که اولین مهمترین قسمت ساختمان برای حفاظت از بنا دربرابر بارندگی و افزایش استحکام بنا میباشد. البته همانطور که میدانید فاکتورهای دیگری از قبیل استحکام سازه و زیرسازی و شیب بندی و لوله کشی پشت بام هم به اندازه عایق کاری رطوبتی در سالم نگهداشتن پشت بام نقش دارند. ازاین رو بهتر است پیش از اینکه بدنبال بهترین برند ایزوگام باشیم , زیرسازی و استحکامات پشت بام را بررسی کرده و درصورت نیاز به تعمیر و اصلاح , نقاط ضعف احتمالی را پوشانده تاپس نصب ایزوگام باعث خرابی ایزوگام نشود.  

مهم‌ترین کاربرد ایزوگام آب بندی پشت بام منازل مسکونی و تجاری

ایزوگام پشت بام مهم‌ترین کاربرد ایزوگام است. این عایق رطوبتی به عنوان ایزوگام دیوار، ایزوگام سرویس بهداشتی، ایزوگام استخر، ایزوگام روف گاردن و … کاربرد دارد. اما اغلب وقتی نام ایزوگام به میان می‌آید، ذهن ما ناخود آگاه به سمت اجرای آن در پشت بام می‌رود. این عایق رطوبتی به‌عنوان عایق رطوبتی پشت بام و جایگزین مناسبی برای قیرگونی وارد بازار شد. این محصول رفته رفته علاوه‌بر پشت بام، در بخش‌های مختلف ساختمان نیز به کار گرفته شد. در حال حاضر نیز بیشترین کاربرد این عایق رطوبتی برای استفاده در پشت بام است. ایزوگام عایق خوبی برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان منزل است. پشت بام نیز محلی است که در تماس مستقیم با برف و باران، آب ناشی از کولر و تانکر و … قرار می‌گیرد. نفوذ این نم و رطوبت به داخل ساختمان سبب خراب شدن و کپک زدن مصالح بکار رفته در آن خواهد شد. در این شرایط هزینه تعمیر سقف و دیوار، بسیار بیشتر از هزینه نصب ایزوگام خواهد شد. ایزوگام دارای انواع مختلفی است که هر یک برای کاربردی خاص مناسب هستند. یکی از اساسی‌ترین سؤال‌ها در نصب ایزوگام، همواره پرسش در مورد بهترین ایزوگام مناسب برای نصب در پشت بام بوده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام پشت بام ساختمان ایزوگام پشت بام ساختمان, عایق رطوبتی بام در کرج

قبل از شروع ایزوگام پشت بام، ابتدا باید سطح زیر عایق به طور کامل تمیز شده و عاری از هرگونه اضافات و آشغال باشد. منظور از زیرسازی قبل از نصب ایزوگام، این است که اگر ترکی در سطح پشت بام یا دیوار وجود داشته باشد، قبل از نصب ایزوگام، ترک موجود باید با استفاده از ملات سیمان پر شود و سطح یکنواختی حاصل شود.  شاید به ندرت نیاز به تعویض ایزوگام داخل ساختمان، پس از ساخت بنا باشد. اما بدون تردید لازم است تا هر چند سال یکبار ایزوگام پشت بام را ترمیم کرد. لازم است تا بهترین نوع ایزوگام برای پوشش بام ساختمان استفاده شود. انواع بی کیفیت و ارزان قیمت عایق، مناسب پشت بام نیستند. سطح پشت بام در معرض تابش مستقیم نور خورشید و بارش های فصلی قرار دارد. از طرفی تغییرات دمای هوا در فصل تابستان و زمستان روی ایزوگام تاثیر می گذارد. برای اینکه پول تان به هدر نرود حتما از برندهای مرغوب و با کیفیت ایزوگام برای عایق بندی پشت بام خریداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.