ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت انواع عایق رطوبتی نانو پلیمری رنگی در کرج تهران

قیمت انواع عایق رطوبتی نانو پلیمری رنگی در کرج تهران : از رنگ عایق رطوبتی برای ترمیم کردن ایزوگام ها استفاده می شود و با توجه به این موضوع که تقاضای بسیار زیادی برای رنگ عایق رطوبتی در بازار وجود داشته قیمت آن هم به طبع رو به افزایش رفته است. قیمت انواع رنگ عایق رطوبتی را می توان از سایت ها یا از فروشگاه خرید این رنگ ها جویا شد. عایق رطوبتی از ابتدا تاکنون پیشرفت های زیادی داشته است، به طوری که ابتدا از قیرگونی برای عایق رطوبتی استفاده می شده و نسل بعدی این عایق های رطوبتی ایزوگام بوده است. امروزه با پیشرفت صنعت، عایق های رطوبتی نانو پلیمر در بازار ایران تولید می شوند که به عنوان جدیدترین نوع عایق های رطوبتی محسوب می شوند که در این عایق ها ترکیبات اصلی آن مواد پلیمری هستند.  

قیمت انواع عایق رطوبتی نانو پلیمری رنگی در کرج تهران

عایق های رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی، عایق های شفاف و نفوذ ناپذیر نانو به شمار می روند که از ترکیب کوپلیمر آکریلیک با نانو سرامیک ها ساخته شدند.این نوع عایق کاربرد زیادی در انواع سطوح ساختمان ها دارد و کم کم دارد جای گزینی برای عایق های سنتی می شود.کاربرد این نوع عایق ها برای آب بندی استخر.نمای ساختمان.درزگیری کاشی و سرامیک سرویس های بهداشتی و خانه و …می باشد از موارد استفاده عایق های رطوبتی نانو پلیمر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حمام
  • دستشویی
  • استخر ها و جکوزی ها
  • پشت بام ها
  • سقف ها شیب دار و …
عایق رطوبتی نانو پلیمری عایق رطوبتی نانو پلیمری, رنگ های پلیمری آب بندی

که نحوه وصل کردن آن نیز به این گونه است که روی سطح چسبانده می شود ولی برای عایق های جدید تر یعنی نانو پلیمر ها بهتر است یک فرد متخصص آن را نصب کند. این نوع از عایق ها دارای یکسری تفاوت هایی نسبت به نسل های قبلی خود هستند ۱- در عایق های نانو میزان نفوذ پذیری نسبت به نسل های قدیمی تر صفر است. ۲- مقدار زیادی از آب را روی خود می توانند تحمل کنند. ۳- از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. ۴- روی سطح هایی مانند سیمان و آسفالت به راحتی چسبانده می شود. عایق های رطوبتی در مقایسه با روش های دیگر بسیار ارزانتر، راحت تر و جزء ایده آل ها محسوب می شوند و می توان گفت برای محیط زیست هیچ گونه ضرری ندارند و دوستدار محیط زیست نیز هستند. قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر بستگی زیادی به شرکت تولید کننده آن دارد و می توانید آن را از فروشگاه های ساختمانی در سراسر شهر ها تهیه کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.