ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین پرایمر قیری بتن و سازه های بتنی در سراسر کشور

بهترین پرایمر قیری بتن و سازه های بتنی در سراسر کشور : پرایمری قیری بتن تشکیل یافته و مرکب از قیر، پلیمر و حلال مناسب است که به منظور افزایش چسبندگی در پوشش‌های محافظتی به کار می‌رود. در پرایمر قیری از قیر اصلاح شده و مواد افزودنی دیگر استفاده شده که چسبندگی خوبی میان پوشش و بتن به وجود می‌آورد. از پرایمر قیری برای همگون کردن و ایجاد پیوند میان لایه‌های مختلف استفاده به عمل می‌آید. پرایمر قیری مزایای فراوانی دارد که در این جا به ذکر مهم ترین آن‌ها می‌پردازیم. مهم ترین ویژگی آن این است ک در برابر عوامل خورنده فلز یا بتن مقاوم است. هم چنین میکروارگانیزم‌ها و موجودات زنده‌ی میکروسکوپی نمی‌توانند آسیبی به آن برسانند. هم چنین بر خلاف تصور نسبتاً عمومی، پرایمر قیری به هیچ وجه سمی نمی‌باشد. پرایمر قیری به رنگ مشکی است و حالت فیزیکی آن در دمای معمولی مایع می‌باشد.  

بهترین پرایمر قیری بتن و سازه های بتنی در سراسر کشور

محافظت از مقاطع بتنی که در مجاورت خاک قرار دارند، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است . خاک حاوی یون های مخرب شیمیایی و سولفاتها است که در صورت عدم محافظت مناسب از سطوح بتنی ، احتمال نفود عوامل مخرب به داخل سازه و آسیب دیدن به مقطع بتنی وجود دارد . بهترین زمان برای محافظت از بتن در برابر عوامل مخرب شیمیایی، همان ساعات اولیه اجرای بتن می باشد ، زیرا بتن در حالت خمیری تمایل فراوانی به از دست دادن آب دارد و همچنین ممکن است در تماس با مقاطعی باشد که جاذب آب باشند و آب اختلاط بتن ، قبل از شرکت در فرآیند هیدراسیون، کاهش یابد که این امر موجب بروز ترک های سطحی و یا در پاره ای مواقع ایجاد ترک های عمقی خواهد شد . برای محافظت و عایقکاری سطوح فلزی و بتنی مانند سقفها و دیوارهای در معرض رطوبت و تونل ها و همچنین به عنوان محافظ فونداسیون و یا سطوحی که با مواد خورنده در تماس هستند از پوشش امولسیونی تک جزئی استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پرایمر آب بندی بتن پرایمر آب بندی بتن, عایق کاری انواع سازه بتنی

برای محافظت از سازه‌های بتنی در برابر حملات شیمیایی و شرایط محیطی مختلف و عوامل خورنده مانند نمک‌ها، سولفات‌ها، کلریدها، نیاز است تا بتن آن‌ها به وسیله ماده‌ای پوشانده شود. استفاده از این پوشش‌ها در بتن برای محافظت از آن‌هاست و همچنین چسباندن و اتصال این پوشش‌ها به بتن نیازمند نوعی ماده‌ی چسبناک است که پرایمر نامیده می‌شود. برای نیل به این هدف بایستی شرایط مختلفی را در نظر گرفت و نمی‌توان بدون مطالعه از هر پرایمری استفاده کرد. پرایمر بتن حتما باید دارای ویژگی خاص مورد نظر باشد تا بتواند وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام دهد.. قسمت‌هایی از یک سازه‌ی بتنی که در خاک مدفون است بیشتر در معرض حملات نمک‌ها قرار دارد و حتما باید برای محافظت از آن از پرایمر مخصوص بتن مناسب استفاده کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.