ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش پوشش‌ های عایق بندی و روغن‌ کاری سطوح فلزی در گلشهر

فروش پوشش‌ های عایق بندی و روغن‌ کاری سطوح فلزی در گلشهر : تعداد محدودی از فلزات به حالت آزاد در طبیعت یافت می شوند و بیشتر فلزات مورد استفاده درصنایع مختلف، به صورت کانی های اکسیدییا سولفیدی هستند و مقادیر زیادی انرژی برای احیای این کانی ها به فلز آزاد صرف می شود، ولی با این همه این کانی ها دوباره به حالت اولیه بر می گردند و اکسید می شوند. این فرآیند اکسیداسیون را خوردگی می نامند و در مورد آهن و فولاد، زنگ زدگی نامیده میشود که خسارات بسیار زیادی به بار می آورد . در هنگام خوردگی و پوسیدگی ناشی از آن، فلزات با ذرات موجود در هوا نظیر اکسیژن، آب و دی اکسیدکربن واکنش می دهند که خوردگی در حضور مقادیر زیاد دی اکسید گوگرد به میزان وسیعی گسترش می یابد.  

فروش پوشش‌ های عایق بندی و روغن‌ کاری سطوح فلزی در گلشهر

پس اگر اکسیژن و آب از سطح فلز دور نگهداشته شوند ، خوردگی اتفاق نخواهد افتاد. اما روش معمول جلوگیری از خوردگی، بستگی به نحوه استفاده از فلز دارد. ممانعت کننده های خوردگی که کاربرد بسیار آسان دارند. این روغن، محافظ در برابر زنگ زدگی و خوردگی کلیه قطعات حساس با آلیاژهای مختلف از جمله چدن ، فولاد ، آلومینوم گالوانیزه و استیل می باشد. طول عمر مفید این روغن در حدود شش ماه است. وجود مواد Inhibitory وAnti Oxidize در ترکیب این روغن باعث شده است که از خوردگی و اکسیده شدن قطعه به نحو بسیار قابل ملاحظه ای جلوگیری بعمل آورد. یکی از ویژگی های بارز این روغن دارا بودن ویسکوزیته بسیار پایین است بطوریکه پس از آغشته شدن قطعه به وسیله آن کوچکترین اثری از خود بجا نگذاشته و به نحو مطلوبی رطوبت اطراف خود را دفع می نماید .  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس بگیرید.

روغن محافظ فلز روغن محافظ فلز, انواع عایق ضد خوردگی فلزات

خوردگی قطعات در مراحل مختلف تولید باعث خسارات زیادی می‌شوند از جمله :

  1. خوردگی حین تولید
  2. خوردگی مواد اولیه قبل از تولید قطعات
  3. خوردگی پس از تولید و در زمان انبارداری
  4. خوردگی حین مصرف قطعات تولید شده
  5. خوردگی در حین حمل‌ونقل خصوصاً مسیرهای طولانی و غیره

لذا بسته به شرایط روش‌ های متنوعی، جهت محافظت از خوردگی انجام می‌شود.

  • پوشش‌ های موقت مانند روغن‌ کاری
  • پوشش‌ های دائمی مانند رنگ زدن قطعات و …
  • بسته‌بندی‌ های مناسب لوازم مخصوص و تجهیزات.

استفاده از این روغن به‌عنوان محافظ، قطعات فولادی، آهنی و…از خوردگی در خطوط تولید و یا قطعات انبار است. همچنین استفاده دیگر این روغن به‌عنوان پوشش محافظ به روی ورق‌های پوشش‌دار مانند گالوانیزه و ورق‌های فولادی پس از عملیات، تمپر، نورد سرد می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.