ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای رنگ اپوکسی برای کف گاراژها و سالن ها جهت ایجاد پوشش

اجرای رنگ اپوکسی برای کف گاراژها و سالن ها جهت ایجاد پوشش : رنگ اپوکسی و پوشش کف اپوکسی، واژه‌هایی هستند که اغلب به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما می‌خواهید یک رنگ اپوکسی بخرید و از آن به عنوان یک کفپوش در منزل استفاده کنید، ممکن است در فروشگاه ببینید از دو عبارت بطور جداگانه استفاده می کنند. همچنین شرکت‌های تولید کننده رنگ، رنگ اختصاصی با نام شرکت خود را تولید می کنند. پوشش اپوکسی از لحاظ فنی رنگ نیست، حتی اگر با این عنوان استفاده شود. در رنگ اپوکسی، رنگ آکریلیک و اپوکسی مستقیماً با یکدیگر ترکیب می شوند که گاهی اپوکسی نوع اول نامیده می شود. فرمول آکریلیک قابلیت سفارشی‌سازی در رنگ‌آمیزی را دارد و این نوع رنگ اپوکسی مانند رنگ معمولی خشک می‌شود. مولفه اپوکسی به مقاومت رنگ در مقابل لکه‌های شیمیایی روی کف مانند بنزین یا روغن نسبت داده می‌شود، بنابراین اغلب در گاراژ و اتاق کار استفاده می‌گردد.  

اجرای رنگ اپوکسی برای کف گاراژها و سالن ها جهت ایجاد پوشش

رنگ اپوکسی برای کف گاراژها در رنگ های مختلف و برای ایجاد یک نوع شخصیت به گاراژ، فرموله بندی شده است. از آبی متالیک برای تمیز بودن، از رنگ کرمی روشن برای استفاده از تُن های مختلف خاکستری استفاده می شود. استفاده از یک رنگ اپوکسی نه تنها کف گاراژ شما را روشن می کند، بلکه از آن در برابر رد تایر، لکه‌های نفتی، نشت، پوسته شدن و ترک‌ها محافظت می نماید. یک کف بتنی اپوکسی از مخلوطی ترکیب شده و درخشندگی اضافی تشکیل شده است. همین امر می‌تواند برای جلوگیری از خراش و تحمل رطوبت موجود در هوا به کار رود زیرا رنگ اپوکسی در برابر رطوبت مقاوم است. با استفاده از رنگ اپوکسی برای کف آشپزخانه از آن در برابر لکه های ناشی از سس گوجه‌فرنگی، قهوه و پوسته پوسته شدن سطح، محافظت می‌کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ پوشش اپوکسی رنگ پوشش اپوکسی, انواع عایق رطوبتی

استفاده از اپوکسی محدود به کاربردهای چسب و پوشش صنعتی نیست، بلکه طیف وسیعی از صنایع را میتواند تحت پوشش قرار دهد. اپوکسی را می توان در ابزارهای صنعتی، سیستم های الکتریکی و در زمینه های دریایی و هوا فضا یافت. در کاربردهای ابزارآلات صنعتی، از اپوکسی برای ساخت قالب، مدل، ریخته گری و وسایل دیگر استفاده می شود تا جایگزین نسخه های فلزی و چوبی سنتی شود. همچنین می توان از اپوکسی برای جایگزینی رزین های پلی استر و رزین های وینیل در قطعات تقویت شده با الیاف استفاده کرد و گرچه تا حدودی گران تر است، اما قطعات مقاوم در برابر دما هستند. از آنجا که رزین های اپوکسی عایق های خوبی هستند، معمولاً در مدارهای مجتمع، ترانزیستورها و مدارهای ترکیبی استفاده می شود تا اجزای الکتریکی را از آلودگی خارجی، گرد و غبار و رطوبت محافظت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.