ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

استفاده از مواد ضد رسوب و ضد خوردگی فلزات در انواع صنایع

استفاده از مواد ضد رسوب و ضد خوردگی فلزات در انواع صنایع : به علت پیشرفت سریع صنایع و گسترش آن در زمینه های گوناگون به ویژه در یک قرن اخیر،استفاده از مواد و مصالح صنعتی مختلف دامنه ی بسیار وسیعی پیدا کرده است ، به طوری که امروزه به منظور ساخت قطعات و وسایل و دستگاه های مورد نیاز در صنایع اتومبیل سازی ،خطوط لوله،پل سازی،نیروگاه ها،واحد های عملیاتی (به خصوص صنایع شیمیایی )،عملیات دریایی،معادن ، سفینه های فضایی و غیره ،از فلزات و آلیاژها گوناگون ،مواد طبیعی ،چوب ،بتن و سرامیک ، مواد مصنوعی و سینتیک (لاستیک و پلاستیک ها) و کمپوزیت ها استفاده می گردد. انتخاب هر کدام از آنها با توجه به خواص و مشخصات مربوطه و عملکرد آنها در برابر عوامل محیط صورت می پذیرد. به طور کلی هر ماده ای ممکن است فقط در کاربرد معین و مشخصی نشات به سایر مواد مناسب تر باشد.  

استفاده از مواد ضد رسوب و ضد خوردگی فلزات در انواع صنایع

استفاده از مواد ضد رسوب و ضد خوردگی فلزات از جمله موارد اصلی در اکثر فرآیند های صنعتی است. تجمع رسوب و خوردگی فلزی از مسائل مهم و موثر بر بهره برداری و نگهداری از سیستم های تولید بخار صنعتی است. همچنین پیش گیری از تجمع رسوب و خوردگی در سیستم های برودتی سیکل بسته و باز نیز حائز اهمیت بسیار می باشد. برای جلوگیری از ایجاد رسوب و خوردگی در سیستمهای حرارتی و برودتی با توجه به نوع سیستم مواد مختلفی پیشنهاد می شود. رسوب ناشی از تجمع نمک های موجود در سختی آب باعث کاهش راندمان انتقال حرارت و سرعت انتقال سیال در لوله ها می شود. پتانسیل رسوب و خوردگی آب را می توان قبل از وارد شدن آن به سیستم بویلر یا کولینگ تاور با مواد ضد رسوب یا خوردگی مناسب کنترل کرد. خوردگی اکسیژن مربوط به اجزای فلزی دیگ بخار، منجر به افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری و کاهش راندمان بویلر می شود. برای اطمینان از اینکه چنین سیستم های دیگ بخار به خوبی نگهداری می شود می بایست شرایط آب در همه زمان ها بررسی و با عامل های شیمیایی مهار شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فروش مواد ضد خوردگی فروش مواد ضد خوردگی, انواع عایق ضد خوردگی

موادی که مانع از واکنش شیمیایی یا الکتروشیمیایی در اثر اختلاف پتانسیل بین دو قسمت یک فلز می شود را مواد ضد خوردگی فلزات می نامند. هایپر صنعت فامکو به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان مواد شیمیایی و فروشنده مواد ضد خوردگی، آمادگی خود را جهت تامین انواع مواد بازدارنده خوردگی به شما عزیزان اعلام می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.