ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایای نصب و اجرای مواد واترپروف کننده نمای خارجی ساختمان

مزایای نصب و اجرای مواد واترپروف کننده نمای خارجی ساختمان : نمای خارجی ساختمان در معرض عواملی مانند باد ، باران، رطوبت ،سرما ،گرما و اشعه ماوراء بنفش قرار دارد که هر یک از آنها می تواند موجب کاهش دوام و افزایش هزینه تعمیرات و نگهداری ساختمان شود. بعلاوه از نظر نقش ، بافت ، زیبایی نیز نمای ساختمان همواره مورد نظر و توجه باشد با توجه به اینکه برخی از عوامل مخرب در نمای داخلی ساختمان نیز اثر می گذارند. لذا بطور کلی جهت حفاظت از نمای داخلی و خارجی باید از ترکیبات ویژه ای استفاده کرد که علاوه بر دوام و پایداری در برابر عوامل جوی و محیطی ، جلوه ای زیبا و نقش آفرین داشته باشند .  

مزایای نصب و اجرای مواد واترپروف کننده نمای خارجی ساختمان

واتر پروف نما بدون ایجاد هیچ گونه تغییر در رنگ و نمای ظاهری ، پایداری آن را در برابر نفوذ گازهای جوی و آب تامین می کند . از خصوصیات ویژه واترپروف نما ایجاد پوشش مناسب بر روی انواع سطوح بتنی و مصالح ساختمانی ، سازگاری با انواع زیر سازه های سنگی ، بتنی ، آجری ، گچی و نظایر آن حفاظت از سطوح نماها در مقابل اسیدها و بازهای ضعیف ، ایجاد پوشش بی رنگ و قابل شستشو روی انواع سطوح می باشند . واترپروف پودری بتن نمومه ای از محصولات کارآمد بر پایه اسیدهای چرب می باشد. این ماده حاوی مواد پر کننده خلل و فرج بتن و مواد دفع کننده آب می باشد. نحوه عملکرد این ماده به گونه ای است که با ترکیب حاصل از هیدراسیون واکنش نشان داده و با جاری شدن در داخل منافذ و حفره ها نقش دافع آب و رطوبت را ایفا می کند. استفاده از واتر پروف پودری بهترین راه حل برای ساخت بتن نفوذ ناپذیر می باشد. اهمیت استفاده از این محصول در مکان هایی که بتن در محیط های مخرب مورد هجوم یون های مضر قرار گیرد، بسیار بالا بوده و موجب افزایش دوام بتن و جلوگیری از آسیب های ناشی از کنش های شیمیایی می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای واترپروف نما مزایای واترپروف نما, ایق بندی انواع نمای ساختمان

واترپروف پودری بتن از قابلیت آبگریزی شدید برخوردار بوده و در فضاهای خالی بتن قرار می گیرد و از ورود یون های مخرب به داخل بتن جلوگیری به عمل می آورد. همین امر سبب دوام و استحکام بتن می شود. از این رو می توان گفت استفاده از این محصول باعث ایجاد ساخت بتن مرغوب می شود. انواع دیگر واترپروف، واترپروف مایع بتن می باشد و محصولی فرموله شده از روان کننده ها و اسیدهای چرب غیرآلی می باشد. استفاده از این محصول به منظور آب بند کردن و نفوذناپذیر ساختن انواع بتن و ملات مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به سرعت در آب پخش می شود و سبب می شود ذرات سیمان به هم نچسبیده و بهتر پخش شوند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.