ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عرضه رنگ استخری نانو بر پایه رزین های آکریلیک پایه آبی

عرضه رنگ استخری نانو بر پایه رزین های آکریلیک پایه آبی : رنگ استخری نانو محصولی کارآمد و تک جزیی و آماده مصرف بر پایه رزین های آکریلیک آب پایه می باشد که بر اساس تکنولوژی نانو فرموله و تولید می شود . رنگ استخری نانو ، علاوه بر پوشش سطح به عنوان رنگ ، موجب آب بندی و عایقکاری سطح نیز خواهد شد . رنگ استخری نانو با پر کردن ترک های موئینه سطح زیر آیند ، پوشش یکپارچه و یکدست برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائمی آب و رطوبت هستند و فشار هیدرواستاتیک به آنها وارد می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد . رنگ استخری نانو در رنگ های مختلف بنا بر سلیقه کارفرما تولید و ارائه می شود ولی عموما رنگ آبی بصورت استاندارد پر مصرف تر می باشد . رنگ استخری نانو بسیار منعطف بوده و خاصیت کشسانی بالایی دارد .  

عرضه رنگ استخری نانو بر پایه رزین های آکریلیک پایه آبی

به این دلیل در برابر تنش های سازه ای و ترک برداشتن سطح زیرین مقاومت بالایی دارد و در صورت ترک برداشتن سطح ، به دلیل داشتن خاصیت الاستیسیته ، کش آمده ولی گسیخته نمی شود . در صورت اجرای مناسب رنگ استخری نانو ، با توجه به در نظر گرفتن شرایط مناسب برای زیر آیند ، عمر طولانی خواهد داشت و پوسته نخواهد داشت .  رنگ آمیزی و حفاظت سطح بتن و سیمان برای جلوگیری از نفوذ آب و ایجاد حفاظ مناسب برای جلوگیری از رشد خزه و  جلبک و میکروارگانیسم های زنده که به سطوح استخر چسبیده و رشد می کنند و ضمن تغذیه اکسیژن آب موجب بدبو شدن و گندیدگی آب استخر می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری نانو پایه آب رنگ استخری نانو پایه آب, رزین عایق بندی استخر

ویژگی های رنگی استخری پایه آب :

  • توجیه اقتصادی بدلیل طول عمر بالا ؛
  • پوشش و سرعت اجرایی بالا و حذف حلال مضر مصرفی حین اجراء
  • فاقد حلالهای سمی و مضر برای انسان و محیط زیست، کاملاً بهداشتی و بدون بو ؛
  • قابل اجراء روی سطوح سیمانی، آزبستی و آجری، گچ، سفال و سایر مصالح ساختمانی ؛
  • قابل اجراء با روشهای سنتی مانند: قلممو، غلطک و پیستوله ؛
  • قابل رقیق سازی با آب حین مصرف ؛
  • غیر قابل اشتعال حتی در حضور شعله ؛
  • مقاومت به آب بسیار عالی ؛
  • قابلیت پرکردن ترک های سطحی بتون و سیمان ؛
  • ترمیم پذیری آسان ؛
  • مقاومت به خزه، جلبک و دیگر میکروارگانیسم ها.

قبل از اجرای رنگ استخری نانو باید توجه ویژه ای به سطح زیر آیند داشته باشید . سطح زیر کار باید عاری از هرگونه آلودگی ، چربی و گرد و غبار باشد . پیشنهاد می شود قبل از رنگ آمیزی استخر ، توسط سند بلاست یا واتر جت سطح زیر کار را کاملا از وجود هرگونه آلودگی پاک نمایید . همچنین گرد و غبار موجود در زیر کار نیز یکی از عوامل جدا شدن و بلند شدن رنگ استخری از سطح خواهد بود . زیرا گرد و غبار ، لایه نازکی روی سطح ایجاد خواهد نمود که اجازه چسبندگی کامل رنگ استخر نانو را به سطح زیر کار نخواهد داد و به طبع رنگ تبله خواهد کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.