ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت ایزوگام طرح ‌دار جدیدترین نسل از ایزوگام عایق بندی

قیمت ایزوگام طرح ‌دار جدیدترین نسل از ایزوگام عایق بندی : این نوع ایزوگام با روکش‌های رنگی و طرح دار تولید می‌شود که برای نمای ساختمان و زیبایی آن کاربرد دارد. از جمله این طرح‌ها می‌توان به ایزوگام طرح آجری و چمنی و شش ضلعی آبی و طوسی و سبز و همچنین طرح پارکت و سنگ اشاره نمود. ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان سازی و زیباسازی نمای شهری کاربرد دارد. ایزوگام طرح دار برای دیوارها، کف استخر و زمین ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایزوگام طرح دار چوبی و سنگی برای دیوارها استفاده می‌گردد که مقرون به صرفه است. ایزوگام طرح‌دار در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف مثل آجر نما، سنگ، چمن و سایر طرح‌ها و رنگ‌ها تولید و عرضه می‌شود. تنوع طرح‌ها بسته به کارخانه تولیدکننده متفاوت است و برای یافتن طرح مورد نظر ممکن است لازم باشد تا برندهای مختلف ایزوگام بررسی شود.  

قیمت ایزوگام طرح ‌دار جدیدترین نسل از ایزوگام عایق بندی

ایزوگام طرح‌دار در حقیقت از انواع ایزوگام فویل‌دار می‌باشد و در جزء انواع با کیفیت و با دوام ایزوگام به حساب می‌آید. در نتیجه این نوع ایزوگام می‌تواند حداقل ۱۰ تا ۱۵ سال کارایی داشته باشد.  ایزوگام طرح دار در بسیاری از صنایع مانند صنعت ساختمان سازی و زیبا سازی نمای شهری کاربرد دارد و در حال حاضر کارخانجات تولید ایزوگام از این نوع ایزوگام استقبال بسیاری کرده اند و با تولید ایزوگام طرح دار و به صورت دو لایه روکش دار با ضخامت 4 میلیمتر محصول جدیدی را به بازار داده اند. همچنین ایزوگام طرح دار برای دیوارها، کف استخر، و یا زمین های ورزشی هم مورد استفاده قرار می گیرد. حتی ایزوگام طرح دار چوبی و سنگی برای دیوارها استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است. ایزوگام طرح دار پلیمری ، جدیدترین نسل از ایزوگام می باشد که دارای مقاومت و طول عمر بالا بوده و از آن بعنوان عایق ضد رطوبت استفاده می شود و به زیبا سازی محیط کمک زیادی می کند. ایزوگام طرح دار پلیمری در حقیقت همان ایزوگام فویل دار است که فویل به کار رفته در آن با تکنولوژی روز و فناوری دنیا در طرح های متنوعی چون طرح چمنی ، طرح آجر نما و طرح سرامیک تولید شده و به بناهای ساختمانی جلوه زیبا و ماندگاری را می دهد.

خرید ایزوگام طرح دار خرید ایزوگام طرح دار, کاربرد ایزوگام طرحدار در سازه

قیمت ایزوگام طرح دار در مقایسه با ایزوگام معمولی کمی بیشتر است ولی در عوض می‌تواند برای زیباسازی محیط نیز به کار رود که خود باعث کاهش هزینه‌ها در این بخش می‌شود. ایزوگام طرح دار می‌تواند روی بام یا روی دیوار و بیشتر در محل‌های تجاری مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال در مراکز عمومی برای عایق‌کاری و زیباسازی دیوارها و کف و بام مورد استفاده قرار گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.