ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عرضه پوشش های محافظتی پایه قیری بتن و ساختمان ها

عرضه پوشش های محافظتی پایه قیری بتن و ساختمان ها : این پوشش محافظ بر پایه قیر است. این محصول جهت پیشگیری از ورود املاح و یون های مخرب شیمیایی روی سطوح بتنی اجرا می شود. این محصول پس از خشک شدن چسبندگی بالایی به سطوح پیدا می کند و لایه ای با انعطاف پذیری و الاستیسیته ی زیاد بر روی نواحی مورد نظر می سازد که بدلیل یکپارچه بودن مانع از نفوذ عوامل مخرب می گردد. استفاده از این محصول به عنوان پوشش محافظ سبب افزایش مقاومت سطوح نسبت به یون ها و محلول های مخرب مختلف می گردد بعلاوه ی اینکه این محصول پس از خشک شدن و تماس با آب دچار انحلال نمی شود و به دلیل عدم وجود حلال های نفتی در ترکیب آن ماده ای غیر قابل اشتعال محسوب می شود. از جمله موارد اصلی استفاده از این محصول به عنوان پوشش های محافظ در سازه هایی است که دارای سطوح بتنی و فلزی هستند.  

عرضه پوشش های محافظتی پایه قیری بتن و ساختمان ها

پوشش امولسیونی (قیری) یک پوشش محافظتی پایه ی قیری می باشد که به منظور ایجاد مانعی دائمی در مقابل عبور آب و بخار آب طراحی شده است. پوشش امولسیونی (قیری) می تواند برای ایجاد لایه محافظتی پوشش مخازن بتنی و حفاظت از سازه های بتنی زیرزمینی، در برابر خوردگی مورد استفاده قرار گیرد. سازه های بتنی دریایی را نیز باید در مقابل اثرات منفی آب و جو ناپایدار محیط دریا محافظت نمود. این کار می‌تواند توسط پوشش FRP همراه با رزین‌های مخصوص آن، صورت گیرد. جهت افزایش مقاومت بتن نیز می‌توان از بتن‌های الیافی استفاده نمود. رزین مورد استفاده در سازه‌های دریایی بتنی باید به صورت تیکسوتروپ یا ژل باشد تا در آب عملیات گیرش دچار مشکل نشود. از روش های ذکر شده به عنوان پوشش حفاظتی سکوهای دریایی بتنی استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش امولسیونی بتن پوشش امولسیونی بتن, عایق امولسیون قیری

روش مصرف پوشش محافظتی قیری در سطوح بتنی :

سطوح باید تمیز، خشک و عاری از روغن و گریس باشند. کلیه ذرات پراکنده و چسبنده مانند ذرات آهن، براده و پوسته فلزات و نیز لکه های ملات با سیمان باید برطرف شوند. برای زدودن این قبیل مواد باید از برس سیمی یا برس زبر استفاده نموده و در نهایت گرد و غبار حاصله توسط یک برس نرم و یا هوای فشرده تخلیه گردد. برای تمیز کردن روغن و گریس از سطوح کار باید از عامل یا ماده زداینده مخصوص هر گریس یا روغن استفاده شود. برای چسبندگی مناسب و بهینه به فولاد توصیه می شود سطوح فولادی را با معیار SA2 ½ تحت عملیات Grit Blasting (ماسه پاشی درشت دانه) قرار دهید. پوشش محافظتی قیری بر روی سطوح مرطوب، آجر و اندود قابل استفاده است مشروط بر آن که هیچ گونه آب سطحی آزاد یا آب انداختگی روی سطح کار موجود نباشد. در موارد تردید پیشنهاد می شود به طور آزمایش مقدار محدودی پوشش محافظتی قیری روی سطح مورد نظر اعمال گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.