ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای عایق های رطوبتی سرد اجرا پلیمری الیاف دار در ساختمان

اجرای عایق های رطوبتی سرد اجرا پلیمری الیاف دار در ساختمان : معمولا اجرای عایق های رطوبتی سرد اجرا نظیر عایق رطوبتی MCI و عایق نانو پلیمری الیاف دار RCI جهت آب بندی  پشت بام ها به دلیل اجرای شیب بندی بر روی بتن یکپارچه کف پشت بام دارای اشکالاتی می باشد. با توجه به این که در هنگام شیب بندی پشت بام ابتدا اصطلاحا نسبت به کروم بندی اقدام میگردد و سپس فاصله بین کروم بندیها با یک ملات ماسه سیمانی پر میشود در محل اتصال ملات مذکور با کروم بندی اجرا شده، درز سردی ایجاد می شود. معمولا در هنگام آب بندی بام، پس از اجرای عایق رطوبتی پلیمری MCI به ویژه در سازه هایی که امکان نشست در آن بیشتر است، به احتمال زیاد در محل درز سرد مذکور عایق رطوبتی اجرا شده دچار اشکال می گردد.  

اجرای عایق های رطوبتی سرد اجرا پلیمری الیاف دار در ساختمان

عایق رطوبتی MCI دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و در تست مقاومت کششی بر اساس روش آزمون ASTM D412 در حدود 60 تا 80 درصد افزایش طول را تحمل می نماید. ولیکن از طرف دیگر عایق رطوبتی MCI دارای مقاومت چسبندگی بسیار بالایی به زیرآیندهای بتنی و سیمانی دارد. طبق آخرین آزمایش انجام شده بر روی این محصول بر اساس روش آزمون ASTM D4541 مقاومت چسبندگی عایق رطوبتی MCI به زیرآیند بتنی تا 2.5 مگاپاسکال اندازه گیری شده است. مقاومت چسبندگی بالای این عایق رطوبتی موجب میشود که پس از اجرای آب بندی پشت بام با عایق رطوبتی MCI،  این عایق رطوبتی در هنگام تحمل تنش های وارد شده به هیچ عنوان از سطح زیرکار جدا نشود و تنش کششی صرفا در محل درز در یک مقطع بسیار کوچک به آن وارد شود. این اتفاق ممکن است موجب انتقال ترک از زیر کار به عایق رطوبتی اجرا شده بر روی بام گردد و عملکرد عایق رطوبتی را تحت تاثیر قرار دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پلیمری عایق رطوبتی پلیمری, عایق نانو پلیمر الیاف دار

مزایا و ویژگی های عایق پلیمری الیاف دار :

این عایق رطوبتی پلیمری به جهت اینکه با الیاف استفاده می شود برای  درز بندی و یکپارچه نمودن سطح مورد نظر  و اور لب همچون فواصل بین سقف های گالوانیزه ، ایرانیت و ... کاربرد دارد. اجرای بسیار سریع و خشک شدن سریع ، انعطاف پذیری بالا، امکان اجراء بر روی سطح عمودی ، افقی و شیبدار . یکپارچه بودن سطح و بدون اورلب حتی در سطوح فلزی ، استفاده آسان ، انعکاس گرمای آفتاب و به طبع آن پایین آوردن دمای داخل به طور محسوس ، صرفه جویی در انرژی و بازگشت هزینه در مدت چند سال ، رنگ بندی های متنوع ، تحمل گرمایی و برودتی بالا منفی 40- تا 150+ ، وزن سبک آن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.