ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش چسب های درزبندی و لکه گیری آسفالت های فرسوده در کرج

فروش چسب های درزبندی و لکه گیری آسفالت های فرسوده در کرج : درزگیر پایه قیری با روش سرد، نوعی ماستیک قیری تک جزئی است که از ترکیب لاستیک بیتومن بر پایه قیر و حلال های هیدروکربنی تهیه شده و از چسبندگی بسیار بالایی به بتن ، آجر ، آسفالت و... برخوردار است . این محصول پس از خارج شدن حلال از محیط آن به جامدی انعطاف پذیر و آببند تبدیل می شود. MF- 825 ماده بسیار مناسبی برای پر نمودن درزهای انبساطی و ترک ها می باشد. نوع صحیح تعمیر و نگهداری جهت رویه های تخریب شده، ‌اغلب بستگی به دانسیته و وضعیت کلی ترکها دارد. اگر ترکها مکرر بوده ولی دارای درجه بالایی از خرابی حاشیه نباشند، ‌می توان آنها را با استفاده از آسفالت حفاظتی، ‌به بهترین شکل، ترمیم نمود.  

فروش چسب های درزبندی و لکه گیری آسفالت های فرسوده در کرج

اگر آنها دارای فرکانس کم تا متوسطی بوده اما نوعاً تا نقطه ای از خرابی زیاد حاشیه، ‌پیشرفت کرده باشند،‌ آنگاه ممکن است نیاز به استراتژی های ترک یا لکه گیری باشد. اگر ترکها دارای دانسیته ای متوسط بوده و کمی یا اندکی خرابی داشته باشند، ‌می توان از طریق آب بندی یا پر نمودن، آنها را بطور موثری ترمیم نمود. همچنین ممکن است ترکها شامل معایب و خرابی های دیگری نظیر گسلش باشند و ممکن است تحت بار ترافیکی ، به شکل عمودی حرکت کنند که باید لکه گیری شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد استفاده از چسب های درزگیر :

مقاوم در برابر گرد و غبار، غیر قابل اشتعال در شرایط اعمال، غیر سمی پس از خشک شدن، قابلیت کشسانی مناسب، پایداری در شرایط دمایی -سی تا سی و پنج درجه سانتیگراد ، قابل مصرف در درزهای انبساطی، چسب برای انواع عایق های سقف، آببندی همپوشانی اتصالات و درزها، درزهای بتنی، ترک های آسفالت ، درزبندی انواع لوله های بتنی ، فواصل دیوار با سقف شیروانی.

چسب های درزبندی آسفالت چسب های درزبندی آسفالت, اجرای چسب درزگیر آسفالت

عملیات آب بندی و یا پرکردن باید در آغاز پدیدار شدن و گسترش ترک های روسازی،‌ بکارگیری شود، زیرا ترمیم به موقع، ‌به جلوگیری از خرابی بیشتر رویه کمک می نماید. تاثیرات منفی عدم انجام عملیات آب بندی و پر کردن ترکها شامل خرابی افزونتر روسازی می گردد که این خرابی شامل شن زدگی و حرکت و جابجایی ترکها به همراه چاله ها و تورم در اثر یخ بندان می باشد. آب بندی ترک آسفالت و پر کردن ترک، ‌دو عملیات متفاوت می باشند که به منظور ترمیم موثر یک روسازی، می بایست تفاوت آنها را کاملاً درک نمود. آب بندی ترک، ‌عملیات دقیقی می باشد که به منظور جلوگیری از ورود آب به سازه روسازی طراحی شده است و شامل آماده سازی دقیق و کامل ترک و به دنبال‌آن، پخش ماده ای با کیفیت در وضعیت پخش خاصی می باشد. آب بندی ترک معمولاً بر روی ترکهای فعال انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.