ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت عایق های حرارتی پشم سنگ نسوز در سراسر کشور

قیمت عایق های حرارتی پشم سنگ نسوز در سراسر کشور : ساختار عایق پشم سنگ به گونه ای می باشد که به عنوان عایق حرارتی و صوتی استفاده نمود و همین عامل سبب شده که این عایق از جایگاه بسیار خاصی در صنعت برخوردار باشد. پشم سنگ از جمله عایق های معدنی محسوب می شود زیرا این محصول با استفاده از سنگ های آذرین تولید می شود و به همین علت آن را در مجموعه عایق های معدنی قرار داده اند. عایق پشم سنگ از تحمل حرارتی معادل 750 درجه سانتی گراد، نقطه ذوب 1300 و تحمل برودتی 30- درجه سانتی گراد برخوردار می باشد زیرا از ساختار بسیار منحصر به فرد و ویژه ایی برخوردار می باشد. استفاده از عایق های پشم سنگ باعث حفظ انرژی و صرفه جویی در هزینه ها می گردد و به مانند عایق های دیگر در صورت استفاده، دوره بازگشت سرمایه کوتاهی دارد. این عایق ها در انواع متفاوتی تولید می گردد. به صورت لوله ای، پتویی یا رولی، کناف، فله ای و … می باشد که همین تنوع در شکل تولید باعث بالاتر رفتن دامنه کاربردی می شود و می توان تمام نقاط سازه را عایق کاری کرد.  

قیمت عایق های حرارتی پشم سنگ نسوز در سراسر کشور 

از مواد تشکیل دهنده ی آن می توان به 3 درصد روغن های مخصوص جهت فرم دهی راحت پشم سنگ و 97 درصد بازالت اشاره کرد. از دیگر ویژگی های آن دمای تحمل برودتی آن می باشد که برابر با منفی 30 درجه سانتیگراد بوده، همچنین مقاومت آن در برابر که در بازه دماهای بین مثبت 750 درجه تا 1300 درجه سانتی گراد می باشد. پشم شیشه را برای سهولت در استفاده شما عزیزان در صنعت به صورت انواع مختلفی تولید می کنند تا علاوه بر سهولت در استفاده کمترین میزان دور ریزی و بیشترین میزان بهره وری از محصول را داشته باشید. به طور کلی عایق پشم سنگ محصولی می باشد که برای کاهش هزینه ها و کمک به طبیعت بسیار ضروری می باشد. جهت اطلاع از فروش و قیمت محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی پشم سنگ عایق حرارتی پشم سنگ, عایق های حرارتی در کرج

پشم سنگ نسوز، امروزه کاربرد بسیار زیادی در ساخت ساندویچ پانل ها دارد. پشم سنگ ها کاربرد های زیاد دیگری نیز دارند که با توجه به کاربردشان به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شوند . پشم سنگ نسوز، همانطور که از عنوانش مشخص است در نقش یک عایق حرارتی عمل می کند و باعث می شود که میزان آتش سوزی در ساختمان کاهش یابد. مقاومت حرارتی پشم سنگ های نسوز به اندازه ای بوده که می تواند دماهای بالاتر از نهصد درجه سانتی گراد را نیز تحمل کند. این بدان معنا است که عایق های حرارتی موجود در پشم سنگ این قابلیت را دارند که در دماهای نزدیک به نهصد درجه سانتی گراد در یک دوره زمانی مشخص از پخش آتش جلوگیری کنند. پشم سنگ ها تا چهار ساعت در برابر آتش سوزی از خود مقاومت نشان می دهند و هیچ دود سمی را در طی این مدت از خود تولید نمی کنند. از این رو فروش پشم سنگ نسوز امروزه به عنوان عایق حرارتی ساختمان ها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.