ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای بهترین کفپوش اپوکسی مایع در کلیه سطوح سازه ها

اجرای بهترین کفپوش اپوکسی مایع در کلیه سطوح سازه ها : مخلوط مایعی از رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمینی تبدیل به محصولی می شود به نام اپوکسی که ساختار پلیمری آن موجب می شود تا این محصول دارای مقاومت شیمیایی بسیار بالایی باشد. این محصول با مقاومت بالا، ضخامت کم و وزنی سبک می تواند جایگزین بسیار خوبی برای کفپوش های PVC و پارکت، سرامیک و سنگ و.. باشد.  

اجرای بهترین کفپوش اپوکسی مایع در کلیه سطوح سازه ها

یکی از بهترین ویژگی های کفپوش اپوکسی این است که از آن می توان بر روی کلیه سطوح بتنی، سنگی، موزاییکی و فلزی استفاده کرد. مهم نیست سطح زیر کار چیست، مهم این است که با اجرای کفپوش اپوکسی البته اگر با مهارت و دقت انجام شود، در نهایت به یک سطح صاف و صیقلی خواهید رسید.  جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد کفپوش اپوکسی مایع :

  • کفپوش‌های اپوکسی مایع دارای یکپارچگی و مقاومت بالای شیمیایی هستند.
  • به همین دلیل در صنایع مختلف از این نوع کفپوش‌ها استفاده می شود.
  • در محیط‌ هایی که به کفپوش‌های ضد اسیدی، ضد الکتریسیته، ضد سایش، ضد لغزش، و …. نیاز باشد، کفپوش‌ اپوکسی مایع از بهترین گزینه‌ها هستند.
  • این نوع کفپوش اپوکسی برای ساختمان ‌های اداری، تجاری، مسکونی و آموزشی قابل‌استفاده می ‌باشند. نصب آن‌ها در مدت ‌زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و در عین‌ حال زیبایی خاصی را نیز به محیط می ‌بخشند.کفپوش اپوکسی مایع کفپوش اپوکسی مایع, عایق کاری کف با رزین های مایع

کفپوش اپوکسی مایع یکپارچه ای از رزین اپوکسی به ضخامت 0/5 تا 5 میلیمتر در رنگ ها و طرح های مختلف است. کفپوش اپوکسی به عنوان یک کفپوش ایده آل برای کف های بتنی و فلزی در کارگاه ها، کارخانه ها، انبارهای صنایع شیمیایی، غذایی، دارویی، الکترونیکی، نساجی، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، فرودگاه ها و ... است. کفپوش اپوکسی پس از خشک شدن بدون درز و نفوذناپذیر است و امکان شست و شوی روزمره و مداوم را دارد. همچنین کفپوش اپوکسی در برابر انواع مواد خورنده که در مواد ضد عفونی کننده وجود دارد مقاوم است.

از خصوصیات کفپوش اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مقاومت بالا در برابر اسیدها، بازها و نمک ها
  • عدم جرم پذیری
  • خاصیت ضد باکتریایی در نوع ویژه اپوکسی
  • طول عمر بالا
  • تنوع طرح و رنگ
  • نظافت راحت
  • مقاومت مکانیکی و عدم ترک خوردگی.

یکی از انواع کفپوش اپوکسی، کفپوش اپوکسی سه بعدی است. کفپوش اپوکسی سه بعدی جلوه ای تازه به محیط داخلی خانه می دهد. مکان هایی که در آنها استفاده از کفپوش اپوکسی سه بعدی بسیار پر طرفدار است عبارتند از: سرویس بهداشتی دستشویی و آشپزخانه و استخر. برای اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی ابتدا تصویر مناسبی انتخاب و پس از انجام ویرایش های لازم توسط دستگاه پرینتر چاپ گرفته می شود. تصویر چاپ گرفته شده  در محل برش خورده و چسبانده می شود، سپس با لایه نازک و شفافی از رزین اپوکسی پوشانده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.