ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کارایی پوشش ضد خوردگی سازه­ های پتروشیمی در مخازن ساحلی

کارایی پوشش ضد خوردگی سازه­ های پتروشیمی در مخازن ساحلی : هدف یک پوشش نوین، فراهم آوردن یک راه حل دراز مدت برای مبارزه با خوردگی سازه­ های پتروشیمی در مخازن ساحلی است. در صنایع نفت و گاز، حفاظت از سازه ­های فولاد کربنی در برابر خوردگی یک مسئله چالشی در تمام جهان و از جمله چین است، این مسئله بخصوص در سواحل که در معرض رطوبت بالا و هوای نمکی اقیانوس ­ها قرار دارند، تشدید می ­شود. این مشکل از این حقیقت ناشی می­شود که بسیاری از پالایشگاه­ ها و تاسیسات پتروشیمی از جمله مخازن و تجهیزات فرآیندی، در نزدیکی بنادر وجود دارند تا ذخیره سازی و انتقال محصولات خام و فرآوری شده را تسهیل بخشند.  

کارایی پوشش ضد خوردگی سازه­ های پتروشیمی در مخازن ساحلی

اقدامات پیشگیرانه معمول، استفاده از پوشش­ های با خواص سدگری است که هرچند سال یکبار در این مناطق به کار می­روند. این پیشنهاد که سطح تجهیزات نفت و گاز مرتب تمیز و آماده شده و چند لایه پوشش اعمال شود، می ­تواند برای این صنایع پر هزینه و مخرب باشد. با این­ حال و علیرغم نگهداری و تعمیر پر هزینه، خوردگی بیش از حد فولاد کربنی می ­تواند منجر به نشت، آتش سوزی و حوادث غیر قابل جبران شود. در حال حاضر راه حل نوآورانه، ارائه یک راه حل بلند مدت برای مقابله با خوردگی ناشی از شرایط جوی است که خرابی ­های تولیدی به حداقل رسیده و ایمنی افزایش یابد. روش های سنتی حفاظت، مانند بکارگیری پوشش­ های پلیمری و لاستیکی، بی اثر بود و بلافاصله پس از اعمال، اثر خود را از دست می­ دادند. در حالی که این روش ­ها مانند یک مانع فیزیکی در برابر عوامل تشدید کننده خوردگی مانند آب و اکسیژن از زیرآیند­های فولادی بودند، اما این کار تا زمانی انجام می­شد که پوشش دچار خراش و یا تخریب نمی ­شد و در نتیجه محصولات خوردگی وارد فضای خالی ایجاد شده بین پوشش و زیرآیند نمی شدند. بعد از آن در واقع پوشش مانند یک گلخانه، آب و اکسیژن و بقیه عوامل خوردگی را به دام انداخته و اجازه می ­دادند تا خوردگی گسترش یابد.

انواع پوشش پلیمری انواع پوشش پلیمری, عایق کاری سطوح فلزی

در مقابل پوشش ­های پلیمری سنتی که در صدر قرار دارند، پوشش­های مقاوم خوردگی CBPC از طریق انجام واکنش شیمیایی با زیرآیند و اکسیداسیون جزئی سطح، بهبود پیدا می ­کند و تشکیل یک لایه اکسیدی می­ دهند. این شرکت گزارش داد که این محصول راه نفوذی که عوامل تشدید کننده خوردگی مانند اکسیژن و رطوبت در رنگ ­های سنتی را دارند، غیر ممکن می­ کند.با اینکه پوشش های پلیمری سنتی به صورت مکانیکی با زیرآیند پیوند برقرار می­کنند، اما اگر آسیب ببینند، رطوبت و اکسیژن می­توانند از تمام نقاط آسیب دیده فیلم پوششی به زیر پوشش برسند. در مقابل، همان آسیب به پوشش ­های سرامیکی باعث انتشار خوردگی در تاسیسات نفت و گاز نمی­شود چرا که سطح فولاد کربنی به آلیاژ اکسید پایدار تبدیل می­ شود. زمانی هم که سطح فولاد پایدار است( مانند فلزات نجیب، طلا و نقره که پایدارند)، دیگر با محیط و عوامل محیطی واکنش نمی­ دهد و خورده نمی­ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.