ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

طریقه لکه گیری ایزوگام تخریب شده ساختمان ها در گلشهر

طریقه لکه گیری ایزوگام تخریب شده ساختمان ها در گلشهر : لکه گیری ایزوگام معمولاً زمانی انجام می‌شود که هنوز عمر مفید ایزوگام به پایان نرسیده و تنها در برخی از مناطق دچار آسیب ایجاد شده باشد که قابلیت ترمیم داشته باشند. این کار موجب کاهش هزینه‌های شما می‌شود و از طرفی می‌تواند تا چندین سال شما را از ایزوگام کردن دوباره سقف خانه‌تان بی‌نیاز کند. تنها موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که حتماً برای لکه گیری ایزوگام از کیفیتی مشابه کیفیت ایزوگام استفاده شده بر روی سقف استفاده کنید تا مشکلی در آن ایجاد نشود.  

طریقه لکه گیری ایزوگام تخریب شده ساختمان ها در گلشهر

برای لکه گیری بام نصاب ابتدا روی بام گردش کرده با دقت کارشناسی کند تمام روزنه ها.ترک .ها جاهایی که دوپوس یا تبله شده اند.بندهایی که از هم جدا شده ونیز زیر کولرها که غالبا خیس هستند واطراف ابرو ها وناودان ها که همیشه معیوب می باشند گوشه های کانال کولر.بدنه دیوار خرپشته وجان پناه که اکثر انها به علت وجود سیمان سفید دو پوسته هستند همه وهمه را به دقت نگاه کند واگر احتمال  داد جایی  معیوب است به اندازه مناسب  ایزوگام برش داده با حرارت زیاد نصب  ولگد کوب کرده یا با دستکش خ با فشار بچسباند. توضیح اینکه ناودان هایی که کفخواب  فلزی دارند حتما برسی کرده اگر پوسیدگی داشته باشد حتما تعویض گردد.

نحوه لکه گیری ایزوگام :

  • قبل از شروع لکه‌گیری ایزوگام باید یک کارشناس همه روزنه‌ها و ترک‌خوردگی‌های روی سقف را پیدا نموده و مناطق معیوب را مشخص کند تا هرچه سریع‌تر اقدام به رفع آن نماید.
  • بعد از مشخص شدن همه نقاطی که در سقف نیاز به لکه گیری دارند، باید با دقت آن مناطق را تمیز کنید و لکه گیری ایزوگام را آغاز کنید.
  • نحوه لکه گیری ایزوگام به این صورت است که ابتدا باید به وسیله یک کاتر مخصوص بخش‌هایی از ایزوگام را که آسیب‌دیده هستند، با دقت جدا کنید.
  • حال باید ایزوگام جدید را با مساحتی کمی بیشتر از قسمت آسیب‌دیده برش دهید و به وسیله قیر یا چسب ایزوگام روی محل مورد نظر بچسبانید.
  • سپس به وسیله دستگاه مخصوصی شروع به حرارت دادن به محل می‌کنیم تا ایزوگام به خوبی در محل بچسبد و آب به هیچ عنوان به زیر آن نفوذ نکند.

طریقه لکه گیری ایزوگام طریقه لکه گیری ایزوگام, اجرای عایق رطوبتی ایزوگام

با گذشت زمان و نشست زیرسازی پشت بام ، همچنین به دلیل زلزله‌های خفیف معمولا سطح ایزوگام یا آسفالت بامها دچار ترک و یا حتی شکافهای عمیقی می‌شود که هنگام بارش باران خسارات جبران ناپذیری به سقف وارد می‌کند. ترمیم و عایق کاری این شکافهای ایجاد شده با ایزوگام یا قیر گونی را در اصطلاح لکه گیری گویند. البته با توجه به اینکه قیمت ایزوگام نسبت به قیر گونی پایین‌تر است معمولا از ایزوگام جهت لکه گیری استفاده می‌شود. برای لکه گیری شکافها ابتدا نصاب ایزوگام اقدام به بازرسی دقیق تمامی پشت بام و تعیین مکانهای که باید عایق رطوبتی نصب شود می‌کند. این مکانها معمولا شامل ترکها و روزنه‌ها، جاهایی که تبله کرده، بندهایی که از هم جدا شده، آسفالت آسیب دیده زیر کولر،ترک ایجاد شده در بدنه خرپشته و از همه مهمتر پوسیدگی کف خواب فلزی ناودانی می‌شود. نصاب ایزوگام برای عایق کاری این شکاف ها ابتدا اقدام به پر کردن آن با چسب ماستیک پایه قیری می‌کند. و ذکر این نکته که در هنگام اجرای ماستیک قیری سطح زیر کار باید عاری از هرگونه آلودگی باشد الزامی می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.