ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نحوه اصولی و ارزان ترمیم ایزوگام فرسوده در ساختمان ها

نحوه اصولی و ارزان ترمیم ایزوگام فرسوده در ساختمان ها : ایزوگامی که به درستی نصب شده است و دارای استاندارد باشد دست کم مدتی برابر 15 – 16 سال دوام میاورد و از منزل شما در برابر باران و برف و نفوذ رطوبت محافظت میکند ولی در صورت خرابی و ایجاد نقص در آن نیازمند تعمیر است. ایزوگام سقف در صورت خرابی و یا ایجاد نقص در آن به راحتی قابل تعویض کردن هستند، و همچنین می‌توان به راحتی روی آن را دوباره با لایه ای ایزوگام پوشاند ولی این عمل وزن سقف را بالا می برد. بنا بر این بهتر است به جای این کار نسبت به تعمیر ایزوگام اقدام کرد. همچنین می‌توان برای ترمیم و تعمیر این خرابی ها در قسمت های خرابی لایه های ایزوگام جدید بچسبانیم که این کار علاوه بر ایجاد منظره نا خوشایند و بر هم زدن شیب بندی بام باعث می‌شود وزن سقف نیز بالا رود. بهترین اقدام این است که با روش های درست و صحیح این خرابی ها را ترمیم کنید.  

نحوه اصولی و ارزان ترمیم ایزوگام فرسوده در ساختمان ها

امروزه استفاده از ایزوگام بسیار رایج گردیده و این محصول تقریبا جایگزین قیر شده است. ایزوگام که با استفاده از گرما می چسبد، باعث پیشگیری از نفوذ رطوبت و آب می شود. به طور معمول عمر ایزوگام ۱۰ سال می باشد. که اصولی برای نگهداری بهتر ایزوگام وجود دارد و در صورت خرابی آن باید به ترمیم ایزوگام پرداخت. برای پیشگیری از نفوذ نم و رطوبت به بخش های داخلی ساختمان و وارد آمدن خسارت های مختلف، باید حتما در صورت خرابی به ترمیم ایزوگام سقف پرداخت. برای ترمیم و تعمیر ایزوگام باید ابتدا وضعیت عایق و مشکل آن مشخص شود. تا مشکلی که وجود دارد، پیدا شده و بتوانند برای حل آن راهکاری انتخاب کنند. عوامل مختلفی می توانند باعث ایجاد نشتی و نفوذ نم در سقف شوند که بررسی آن ها باید توسط متخصصین ایزوگام و افرادی که در این زمینه ماهر هستند، انجام شود.

نحوه ترمیم ایزوگام نحوه ترمیم ایزوگام, روش تعمیر ایزوگام فرسوده

پنج علت خراب شدن ایزوگام عبارتند از :

  • چین خوردگی و یا ایجاد ترک در کناره های ایزوگام، یکی از دلایل اصلی این چین خوردگی ها نصب نادرست ایزوگام است.
  • ناهموار بودن سقف ساختمان، داشتن نشتی و ترک خوردگی در سقف می‌تواند باعث خراب شدن ایزوگام شود.
  • قرارگیری لوازم سنگین مانند کولر بر روی سقف و یا افتادن وسایل تیز و برنده بر روی ایزوگام می‌تواند سبب آسیب و یا پارگی آن شود.  علاوه بر این نشت آب از کولر و ماندن آن روی  ایزوگام در طولانی مدت می‌تواند سبب آسیب به آن شود.
  • یکی دیگر از عوامل خرابی ایزوگام به وجود آمدن طبلهیا برآمدگی روی سطح ایزوگام است.  برآمدگی های روی ایزوگام بیشتر به دلیل نصب نادرست آن اتفاق می‌افتد با این حال می‌بایست وضعیت عایق رطوبتی ایزوگام و سقف نیز بررسی شود.
  • تغییرات اقلیمی و آب و هوایی یکی دیگر از دلایل مهم خرابی ایزوگام است. برای مثال نباید از ایزوگام های مخصوص مناطق خشک برای نواحی کوهستانی و سردسیر استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.