ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نمایندگی اصلی بهترین چسب های نانو برای نمای ساختمان

نمایندگی اصلی بهترین چسب های نانو برای نمای ساختمان : نانو تکنولوژی و نانو نمای ساختمان و ضد آب کننده نسل جدید فناوری نانو است که برای ضد آب سازی سطوح ،بتن و مصالح ساختمانی طراحی و ساخته شده و جایگزین سیستم های سنتی ایزولاسیون شده است. ضد آب کننده 100 درصد سیلان ،نانو تکنولوژی ،محلول در آب و دوستدار محیط زیست می باشد . این فناوری با ایجاد واکنش و نفوذ تا عمق 2 میلیمتر منافذ بتون یا سطوح سیمانی، آجری ،سنگی و ... پوشش ضد آب بصورت 360 درجه ( اولین بار در دنیا ) ایجاد کرده و باعث تشکیل غشای یک پارچه و غیر قابل نفوذ  در برابر نشتی می شود ،بدین معنی که بهره بردار می تواند یک ساختمان را از پی تا بام با استفاده از این فناوری ایزولاسیون و آب بندی کند. این محصول از تکنولوژی موجود در طبیعت الگوبرداری شده و رفتاری مانند اثر آب گریزی برگ گل نیلوفر آبی را دارد. این فناوری ضد آب سازی ،قابلیت تنفس سطوح وسازه را حفظ می کند ،در حالی که آب نمی تواند به داخل نفوذ کند ،بخار آب می تواند خارج شود.  

نمایندگی اصلی بهترین چسب های نانو برای نمای ساختمان

اجرای نانو نما بهترین روش برای ضد آب کردن نمای ساختمان و تمیز نگه داشتن نما برای مدتی طولانی می باشد. نانو نما یا همان ضد آب کردن سنگ نما و انواع سطوح روشی است بسیار مناسب برای زیبا نگه داشتن ساختمان برای مدتی طولانی که از تخریب آن نیز جلوگیری می کند. اجرای نانو بر روی نمای ساختمان و ضد آب کردن نما باعث ایجاد لایه ای محافظ بر روی مصالح ساختمان می شود. از جمله مزایای اجرای نانو می توان به عایق بندی نما و افزایش طول عمر مفید نما اشاره کرد.

چسب نانو برای نمای ساختمان چسب نانو برای نمای ساختمان, عایق های واترپروف سازی نما

محصول پوشش نانو برای سنگ ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرا بنفش خورشید ،تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو آن قادر است در برابر سایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای مدت های طولانی حفظ نماید . همچنین (خود و محلول ضد آب کننده) غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس ،غلطک و اسپری بدون فشار امکان پذیر خواهد بود و هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست . ضد آب کننده در آب محلول می شود و یک محلول شفاف مثل آب تشکیل می دهد و با سطوح ( بتن ،مصالح ساختمانی و ...) پیوند شیمیایی ایجاد می کند و هنگامیکه خشک گردید خود را با آن تطبیق می دهد تا سطح را دربرابر آب ورودی محافظت کند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.