ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید عایق نانو ضد آب ایزولاسیون پشت بام ساختمان ها

خرید عایق نانو ضد آب ایزولاسیون پشت بام ساختمان ها : مایع غلیظ امولسیونی بر پایه رزین های اکریلیک می باشد. این محصول عمدتاً جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب و باغچه ها, عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.   

خرید عایق نانو ضد آب ایزولاسیون پشت بام ساختمان ها

این محصول ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو  قادر است در برابر فرسایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای بیش از ۲۰ سال حفظ نماید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است. عایق نانو و محلول آن غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس، غلتک و اسپری بدون فشار امکان پذیر است. هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست. ایجاد عایق نانو جزو یکی از روش‌های محافظتی از فضاهای ساختمانی است که برای عدم ورود نم و رطوبت باران مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع کارشناسان صنعت ساختمان ‌سازی از عایق نانو جهت ترمیم پوشش‌های سنتی و یا عایق کاری سازه‌های جدید بهره می‌برند. عایق رطوبتی برای پوشش ‌دهی در صنعت ایزولاسیون مشهور می‌باشد که قابلیت چشم‌گیر ضد آبی (خاصیت واتر پروفی) دارد.

عایق نانو ضدآب ایزولاسیون عایق نانو ضدآب ایزولاسیون, بهترین عایق نانو بام

از جمله ویژگی‌ ها و مزایای عایق ‌های پشت بام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خشک شدن سریع و کاربرد آسان و راحت در سطوح مختلف 
  • وجود چسبندگی بالا 
  • دارا بودن قابلیت شستشو 
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی و جلوگیری از نم ساختمان، سایش، فشار و ضربه 
  • عمر استفاده بالا و طولانی مدت

عایق رطوبتی برای مقاوم‌ سازی و ایزولاسیون تمام بخش‌های یک ساختمان از جمله: استخرها، پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام و … کاربرد دارد. عایق رطوبتی نانو که بر پایه پیگمنت‌های آکریلیک ساخته و با بهره‌برداری از تکنولوژی نانو ارائه می‌گردد، نفوذناپذیری عالی را برای هر نوع سازه و مکانی که مورد استفاده قرار گرفته، به وجود خواهد آورد. امروزه برای پوشش‌دهی و عایق‌کاری ساختمان‌ها از این نوع عایق استفاده می‌کنند چرا که این نوع محصولات در مقابل اشعه خورشید، افزایش و کاهش دما، رطوبت و ضربه مقاوم بوده و عمر و کاربردی برابر با سیمان در ملات ساختمان‌سازی را دارد. بنابراین صرفه اقتصادی، مقاومت و استحکام بالای سازه و همچنین افزایش سرعت عملیات در عایق رطوبتی باعث شده است که عایق نانو جایگزین ایزوگام شود و در تمامی مصارف و کاربردهای ساختمان‌سازی مطرح شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.