ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربرد بهترین عایق امولسیونی H ۹۰ در ساختمان سازی

کاربرد بهترین عایق امولسیونی H ۹۰ در ساختمان سازی : عایق امولسیونی همو سیل ۹۰ لوله های بتنی هموسیل ۹۰ ماده ای است یک جزئی که بر پایه بیتومن رابر و رزین های امولسیون فایر تولید می گردد .هموسیل ۹۰ در برابر عوامل جوی ، املاح معدنی و اسید های رقیق دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از چسبندگی بالائی بر روی سطوح بتنی و آسفالت برخوردار است .این ماده به راحتی با آب رقیق شده و برای عایق کاری سطوح مختلف استفاده می گردد . 

 کاربرد بهترین عایق امولسیونی  H۹۰ در ساختمان سازی

پرایمر قیری یکی از رایج ترین شیوه های پوشش دهی سطوح ساختمانی است. عدم رعایت نسبت آب به سیمان، شرایط غیرقابل کنترل اجرا، عمل آوری و ساخت، اشتباهات عوامل انسانی و بسیاری از عوامل دیگر موجب بروز ترک های انقباضی و حفرات موئینه در بتن و ملات می شود. این فضاها موجب انتقال و نفوذ املاح و یون های شیمیایی مخرب به داخل حجم بتن شده که علاوه بر کاهش مقاومت دوام بتن و ملات را نیز به خطر می اندازد. ما برای ایجاد این پایداری نیاز به امولسیفایر ، یا ترکیبی از امولسیفایر ها داریم که باید نوع و غلظت معینی از این امولسیفایر ها را انتخاب کنیم تا بتوانیم به پایداری برسیم. طبیعتا غلظت این امولسیفایر نیز مهم و مورد توجه خواهد بود تا ذرات چربی را به صورت یکنواخت در محیط آبی پخش کند و پایداری حاصل شود . که این امولسیون تشکیل شده از آب و روغن های گیاهی ، رزین های آلکید و اسید های چرب است . در این محصول به دلیل استفاده از این رزین ها پایداری مورد نظر حاصل شده و بهترین عایق چسبی امولسیونی آب بندی سطوح ساختمان و سایر سطوح بیرونی کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رزین های امولسیون فایر عایق رزین های امولسیون فایر, عایق امولسیونی هموسیل

خواص و اثرات عایق امولسیونی :

  • عایق امولسیونی فاقد آلودگیست و با محیط زیست سازگار است.
  • عایق امولسیونی به دلیل پایه آب بودن ، خطر آتش سوزی ندارد.
  • چسبندگی قدرتمند به انواع سطوح بتنی و فلزی و ....
  • ایجاد یک لایه الاستیک و انعطاف پذیر پس از خشک شدن روی سطح.
  • مقاومت بالا در برابر نمک ها ، سولفات ها و یون های کلر.
  • بدون هیچگونه شره و افتادگی پس از اجرای عایق.
  • عدم انحلال عایق امولسیونی با آب پس از خشک شدن.
  • عدم وجود حلالهای نفتی در فرمولاسیون عایق امولسیونی.
  • سهولت و سرعت اجرا ، بدون نیاز به تخصص و مهارت.
  • قابل اجرا در دمای 5+ الی 75+ درجه سانتیگراد.

با تولید H ۹۰ که ماده ای است یک جزئی که بر پایه بیتومن رابر و رزین های امولسیون فایر تولید می گردد . H۹۰ در برابر عوامل جوی ، املاح معدنی و اسید های رقیق دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از چسبندگی بالائی بر روی سطوح بتنی و آسفالت برخوردار است .این ماده به راحتی با آب رقیق شده و برای عایق کاری سطوح مختلف استفاده می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.