ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش ایزوگام ستاره دلیجان با بهترین کیفیت در کرج

فروش ایزوگام ستاره دلیجان با بهترین کیفیت در کرج : ایزوگام، نام بازرگانی گونه ‌ای عایق آماده ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی است برای عایق کردن، که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به کار می‌رود، و از فرآورده‌ های نفتی به دست می‌آید. عایق رطوبتی پیش ساخته (ایزوگام) محصولی است عبارت از ساختاری مرکب از دو لایه تیشو و پلی استر که توسط قیر اصلاح شده با پلیمرهای S.B.S و A.P.P اشباع و آغشته شده‌ است.  

فروش ایزوگام ستاره دلیجان با بهترین کیفیت در کرج

بشر از دیرباز در هر موقعیت زمانی و مکانی برای رفع نیازهای خود از روش های مختلف استفاده نموده است ، برای فرار از حیوانات وحشی به غارها و برای در امان بودن از برف باران به زیر شاخه و برگ درختان پناه می برده. با گذشت زمان و دگرگونی فرهنگ ها و تحول در ساختار اجتماعی ، نیازها نیز متحول گشته و با پیشرفت علم و تکنولوژی انسان امروز شاهد بهره گیری مدرن ترین و پیچیده ترین وسایل و لوازم جهت رفع نیازهای خود می باشد. در زمینه ایزولاسیون سطوح نیز انسانها از ابتدا با بکارگیری روشهای سنتی زمان خود از پوشش با شاخه درختان ، کاه گل وغیره استفاده نموده و پس از دسترسی بشر به فراورده های نفتی ، به آسفالت و قیر و گونی روی آورده و با تکامل و در نظر گرفتن نکات مثبت و شرایط ساختمان های جدید ، عایق های رطوبتی پیش ساخته را به عنوان کامل ترین و مقرون به صرفه ترین نوع ایزولاسیون تا این مقطع برگزیده اند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام ستاره دلیجان ایزوگام ستاره دلیجان, انواع ایزوگام گیتی گستر

1.ایزوگام پلیمری BPP :

موادی که مورد نیاز می باشد:
پلی آستر، قیر خالص ۷۰-۶۰ ، لایه آلومینیم ۱۴ الی ۱۶ میکرون، تیشو، فیلم پلی اتیلن ، پودر تالک، مواد APP درجه ۱ و ۲، پوشال گونی پلاستیکی این مواد در دستگاه ساخت پلیمر میکس وپخته می شوند که حاصل آن مایع پلیمراصطلاح عامیانه (شیره) ایزوگام است و این مایع در خط تولید تبدیل به ایزوگام ( – عایق رطوبتی – ) می شود.

2. ایزوگام دمیده  BOF :

ماده اصلی تشکیل دهنده ی این مدل از ایزوگام دلیجان قیر دمیده است که حاصل از دمیده شدن هوا به یک مازوت یا نفت کوره به وجود می آید و همچنین نیز نسبت به ایزوگام پلیمری کیفیتی پایین تر و عمری کم تر دارد. قیر دمیده در مقایسه با قیر خالص حساسیت کمتر نسبت به تغییرات دما، درجه نرمی بیشتر و درجه نفوذ کمتر دارد و مواردی که در آن استفاده می گردد باتری اتومبیل ، ساخت ورق‌ های پوشش بام و اندود کاری است. علامت اختصاری قیر دمیده R و علت نامگذاری آن براساس درجه نفوذ و درجه نرمی است به طور مثال قیر ۸۰/۲۵ R دارای درجه نرمی 80 و درجه نفوذ 25 است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.