ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

لکه گیری ایزوگام سقف با بهترین ایزوگام حبیب دلیجان

لکه گیری ایزوگام سقف با بهترین ایزوگام حبیب دلیجان : لکه گیری ایزوگام سقف با بهترین ایزوگام حبیب دلیجان : برای لکه گیری بام نصاب ابتدا روی بام گردش کرده با دقت کارشناسی کند تمام روزنه ها و ترک ها و جاهایی که تبله شده اند. بندهایی که از هم جدا شده و نیز زیر کولر ها که غالبا خیس هستند و اطراف آب رو ها و ناودان ها که همیشه معیوب می باشند گوشه های کانال کولر، بدنه دیوار خرپشته و جان پناه که اکثر آنها به علت وجود سیمان سفید دو پوسته هستند همه و همه را به دقت نگاه کنید و اگر احتمال داده شود جایی معیوب است، به اندازه مناسب ایزوگام برش داده و با حرارت زیاد نصب و لگد کوب شود یا با دستکش با فشار بچسباند.  

لکه گیری ایزوگام سقف با بهترین ایزوگام حبیب دلیجان

توضیح اینکه ناودان هایی که کف خواب فلزی دارند حتما برسی کرده اگر پوسیدگی داشته باشد حتما  تعویض گردد. الزاما در آب بندی و تعمیر لوله ناودان های چدنی یا پلاستیکی  از نمره ۸ به بالا نیازی به کف خواب یا فلنج قیفی شکل نمی باشد، حتما با خود ایزوگام آب بندی و تست گردد. همچنین تیکه های ایزوگام ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر داخل لوله قرار گیرد. لکه گیری ایزوگام جهت برطرف کردن مشکلات و خرابی های ایجاد شده بعد از عایق کاری انجام می شود . روش صحیح لکه گیری ایزوگام توسط افراد با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد. نصاب ایزوگام باید قبل از اجرای آن کلیه قسمت هایی را که نیاز به لکه گیری دارد را مشخص کند و پس از تمیز کردن آن قسمت ها اقدام به لکه گیری آن قسمت ها نماید. چنانچه نیاز به تعمیر، تعویض، نصب و یا لکه گیری ایزوگام پشت بام و سقف منزل خود را دارید، می‌توانید همین حالا با مجموعه گوهر ابنیه پایتخت تماس گرفته و از مشاوره رایگان و خدمات این مجموعه بهره مند شوید. تلفن تماس : 09121754110 .

لکه گیری و تعمیر ایزوگام لکه گیری و تعمیر ایزوگام, ترمیم سقف با ایزوگام دلیجان

اگر شرایط لازم برای ترمیم ایزوگام فراهم باشند، می‌توان مناطقی که عایق‌کاری خود را از دست داده‌اند را شناسایی و سپس با برش‌هایی از ایزوگام های مرغوب حبیب دلیجان این مناطق را عایق‌کاری نمود. با اجرای نصب ایزوگام از رفت و آمد بر روی آن خودداری کرده و هم چنین دقت شود که اجسام تیز روی سطح عایق نباشد تا در اثر فشار ایزوگام آسیب ببیند. به طور کلی انجام هر کاری که موجب آسیب رساندن به سطح ایزوگام می شود خودداری شود. از ریختن موادی چون نفت و گازوئیل بر روی سطح عایق جدا خودداری شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.