ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید بهترین انواع ایزوگام های دلیجان در سراسر ایران

خرید بهترین انواع ایزوگام های دلیجان در سراسر ایران : ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از قیر و الیاف مختلف مصنوعی می‌باشد که به وسیله گرما چسبانده می‌شود تا از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری کند که معمولا عمر آن حدود ۱۰ سال می‌باشد. همچنین امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها در مرحلهٔ پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت ‌بام، ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی صورت میگیرد که جالب است بدانید که تا ۴۰ سال پیش عایق بندی ساختمان‌ها که به صورت سنتی با استفاده از قیر و آسفالت انجام می‌گرفت مقاومت بسیار خوبی را نداشتند و با گذشت زمان و پیدایش عایق‌ های مختلف ایزوگامی جای خود را به این عایق ‌های مقاوم و بادوام دادند.  

خرید بهترین انواع ایزوگام های دلیجان در سراسر ایران

دسته بندی ایزوگام های دلیجان براساس ماده اصلی تشکیل دهنده، لایه های به کار رفته و روکش آنها صورت می گیرد. ایزوگام ها بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده به دو گروه ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده، بر اساس لایه های به کار رفته به دو گروه تک لایه و دولایه و بر اساس روکش، به دو گروه با روکش آلومینیومی و بدون روکش آلومینیومی تقسیم می شوند. همچنین ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیادی که دارد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل می‌باشد که در موارد مختلفی مانند پشت ‌بام‌ها، ایرانیت، پی ساختمان، استخرها، مخازن آب، تونل‌ها و کانال‌های آبیاری، سرویس‌های بهداشتی، سردخانه‌ها، سدها، پل‌های هوایی، باند فرودگاه، پارکینگ ‌های طبقاتی، مرغداری‌ ها و لوله‌های آب گاز و نفت، دامداری‌ ها و… استفاده می‌شود. ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌ های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی ‌تر باشد.

ایزوگام های دلیجان ایزوگام های دلیجان, نصب انواع ایزوگام سازه

تولید و پخش و اجرای محصولات مرغوب توسط شرکت گوهر ابنیه پایتخت که با استفاده از بهترین مواد انگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک می باشند توانسته شعار ایجاد آرامش و اطمینان را برای مصرف کننده و مشتریان عزیزمان تحقق بخشد. مجموعه ما با داشتن نمایندگی اصلی فروش ایزوگام های گیتی گستر دلیجان، بهترین و مرغوب ترین محصول ایزوگام را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا بهترین سازه و عایق رطوبت را برای ساختمان خود فراهم آورید. جهت اطلاع از فروش و سفارش نصب ایزوگام های دلیجان با شماره 09121754110 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.