ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نصب عایق صدا برای کف ساختمان ها

نصب عایق صدا برای کف ساختمان ها : برای حل مشکل ورود صدا می توان از عایق صدا دیوار استفاده کرد، با استفاده از این عایق ها می توان مانع از ورود صداهای آزار دهنده به داخل سازه شد. این کار می تواند کاملاً ضروری برای خانه ها، اداره ها و استودیو های ضبط صدا باشد. برای مثال پشم سنگ معدنی یکی از انواع این عایق هاست که برای جذب صداهای موجود در هوا داخل حفره ها و درزهای دیوارهای چوبی و فلزی قرار می گیرد. این حفره ها و محفظه ها که باعث انعکاس صدا می شوند توسط این عایق مهار می شود.  

نصب عایق صدا برای کف ساختمان ها

عایق های حرارتی به صورت صفحه ای ، آجری، ورقه ای ، نواری و تخته ای در بازار موجود می باشند و به فروش رسانده می شوند. برخی از عایق ها هم خاصیت حرارتی دارند و هم خاصیت صوتی که در انتخاب عایق بهترین انتخاب می توانند باشند. امروزه از عایق حرارتی پشم سنگ در جهت عایق بندی کف ساختمان استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی های این عایق می توان عمر بالا و مفید آن اشاره کرد. این عایق از چگالی بسیار مناسبی برخوردار بوده و در برابر اشعه ماورای بنفش از خود مقاومت نشان می دهد. مقاومت حرارتی عایق حرارتی پشم سنگ بالا بوده و همین امر باعث می شود، در برابر گرمای زیاد تغییر شکل ندهد. این عایق در برابر نفوذ میکروب و قارچ نفوذ ناپدیر می باشد. تمام این عوامل در کنار هم باعث شده است این عایق نمونه ای از بهترین عایق های حرارتی کف ساختمان شناخته و مورد استفاده قرار گیرد.

عایق کف ساختمان ها عایق کف ساختمان ها, نصب فوم صوتی

عملکرد عایق صوتی رابطه ای مستقیم با جرم عایق دارد، هر چه میزان جرم عایق شما بالاتر باشد میزان جذب صدا نیز بیشتر و انعکاس صدا کمتر خواهد بود. برای داشتن عایق صدا مناسب نباید تنها از یک متریال استفاده کرد و جرم یک نوع از ماده را بالا برد. بلکه عایق صوتی باید تلفیقی از چندین متریال باشد و هرچه جرم این متریال بیشتر باشد عایق بهتری نیز داریم. عایق ‌کاری کف ساختمان تاثیر بسزایی در صرفه ‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. یکی از راه‌ های این نوع عایق‌ کاری استفاده از برد‌های سینرژی به همراه سیستم گرمایش از کف است. در این روش بر روی کف سازه که از جنس بتن می‌باشد، برد‌های XPS با ضخامت مناسب قرار گرفته و سپس سیستم گرمایشی بر روی آن نصب می‌شود. با این کار حرارت تولید شده توسط سیستم گرمایشی در داخل اتاق محبوس شده و هدر نمی‌رود. لایه نهایی که پوشش کف است می‌تواند از هر جنس دلخواه (لمینت، پارکت، سنگ و غیره) باشد. این سیستم قابل اجرا بر روی هر کفی می‌باشد و برای بازسازی کف سازه‌های قدیمی نیز به کار می‌رود که البته نیاز به زیر‌سازی مناسب دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.