ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین راهکار رفع نشتی با عایق بی رنگ نانو

بهترین راهکار رفع نشتی با عایق بی رنگ نانو : بهترین راه کار برای رفع نشت پشت بام موزاییکی استفاده از عایق های بی رنگ نانو و یا مواد آب بندی است.  که یک روکش شفاف روی کاشی و موزاییک و سنگ و سرامیک  اجرا می شود و در ابعاد نانو متری چندین لایه مختلف عایق روی موزاییک پشت بام ایجاد می کند. عایق بی رنگ پشت بام چسبندگی بالایی به موزاییک ،و سنگ و سرامیک پشت بام دارد و علاوه بر آب بندی بام ،رنگ سنگ و موزاییک را حفظ و جلا و احیا می دهد و پوشش بام آب گریز می شود این نوع چسب های آب بندی پشت بام مقاومت بالایی دارند بر خلاف ایزوگام با راه رفتن و جابه جایی وسیله سوراخ نمی شود. عایق های رطوبتی نانو پشت بام در مقابل اشعه فرابنش خورشید و گرما و سرمای شدید مقاومت دارند پس نگران عایق های نانو در برابر شرایط جوی و…نباشید.  

بهترین راهکار رفع نشتی با عایق بی رنگ نانو

این محصول عایق بی رنگ نانو از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع بوده است که توسط قلم مو و یا پمپ و پیستوله به صورت جذب و بدون شره بر روی سطح اعمال می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی و ایجاد پیوندهای واکنشی در لایه های مصالح ساختمانی ، بدون تغییر رنگ و به صورت نفوذی باعث ایجاد آب بندی و مقاوم سازی مصالح نما در برابر نفوذ نم و رطوبت و همچنین تاثیرات اشعه های مضر خورشیدی و جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح ساختمانی می شود. از این محصول جهت عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نما ساختمانی مانند نما آجری ،سنگی ،کاهگلی ،گچی، چوبی و نقاشی های دیواری بدون تغییر رنگ استفاده می گردد.

عایق رطوبتی بی رنگ عایق رطوبتی بی رنگ, انواع عایق رطوبتی نانو

موارد کاربرد عایق های بی رنگ :

  1. عایقکاری انواع سطوح ،عایق کاری هر سطحی که نیاز به عایق کاری دارد.
  2. عایقکاری پشت بام سیمانی،عایقکاری پشت بام بتنی، عایق کاری بدون تغییر سطح برای پشت بام موزاییک و سرامیک و سنگ.
  3. عایقکاری پشت بام ایزوگام شده قدیمی.
  4. عایقکاری حیاط خلوت و تراس و حیاط.
  5. عایقکاری پارکینگ.
  6. عایقکاری نما و دیواره خارجی ساختمان.
  7. عایقکاری نمای داخلی ساختمان حتا روی گچ و سیمان.
  8. عایقکاری سرویس بهداشتی و حمام و استخر و سونا و جکوزی.
  9. عایقکاری پشت بام و سقف شیروانی فلزی و سفالی.

تجربه چندین ساله  شرکت گوهر ابنیه پایتخت در عملیات های عمرانی و ساختمانی و در نتیجه رضایت مشتریان انتخاب محصولات ما را نسبت به سایرین راحت تر می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.