ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع ایزوگام سطوح داخلی و خارجی ساختمان ها

انواع ایزوگام سطوح داخلی و خارجی ساختمان ها : ایزوگام در واقع به عنوان عایق حرارتی و رطوبتی هم چنین پوششی مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی است. ایزوگام با گرما چسبانیده می شود و از نفوذ آب جلوگیری می کند. موارد کاربرد ایزوگام پدیده هایی صنعتی هستند که جدیدا به دانش و تجربه متکی شده، در نتیجه با پیشرفت فناوری می توان به افزایش کاربرد های آن امیدوار بود. همچنین تجربه ثابت کرده است طی گذر زمان، با پیشرفت علم و فناوری، مقاومت ایزوگام های تولید شده نیز افزایش می یابد. در اینجا انواع عایق ایزوگام را معرفی می کنیم.  

انواع ایزوگام سطوح داخلی و خارجی ساختمان ها

تقسیم ‌بندی ایزوگام بر اساس تعداد لایه :

  1. ایزوگام تک لایه (شامل پلی‌استر دوخته) شامل یک لایه پلی‌استر آغشته به قیر است که می‌تواند یک لایه فویل آلومینیومی نیز داشته باشد. این نوع ایزوگام نسبت به ایزوگام نوع دولایه ظریف‌تر است و قابلیت انعطاف بیشتری را دارد.
  2. ایزوگام دولایه (شامل تیشو و پلی‌استر) شامل یک لایه پلی‌استر سوزنی است که یک لایه تیشو با جنس پشم شیشه جهت استحکام بیشتر به آن اضافه می‌شود. سپس در تشت به قیر آغشته می‌شود و می‌تواند یک لایه فویل آلومینیومی نیز داشته باشد. این نوع ایزوگام ضخیم‌تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بیشتری است.
  3. ایزوگام سه لایه : در این نوع ایزوگام یک لایه مفتول سیمی یا یک لایه پلی‌استر اضافه به ایزوگام دو لایه افزوده می‌شود. این نوع ایزوگام سنگین است و کاربرد آن برای مصارف خاص است و برای خانه‌های مسکونی به کار گرفته نمی‌شود. جهت اطلاع از فروش محصولات گوهر ابنیه پایتخت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
عایق بندی سطوح با ایزوگام عایق بندی سطوح با ایزوگام

تقسیم ‌بندی ایزوگام بر اساس پوشش روی آن :

  1. ایزوگام با روکش آلومینیوم : با توجه به روکش آلومینیومی، این نوع ایزوگام در مکان‌هایی که در معرض تابش نور مستقیم آفتاب قرار دارند، کاربرد زیادی دارد. لازم به ذکر است که روکش آلومینیومی تأثیری بر کیفیت ایزوگام ندارد و ضخامت بسیار کمی دارد.
  2. ایزوگام بدون روکش آلومینیوم : این نوع ایزوگام بیشتر جهت عایق‌کاری سرویس‌های بهداشتی، پی و… به کار می‌رود.
  3. ایزوگام با روکش سنگ ‌ریزه : این نوع ایزوگام بیشتر در جاهایی با تردد بالا به کار می‌رود که با توجه به رنگی بودن سنگریزه‌های آن، جلوه بصری زیبایی ایجاد می‌کند. این نوع روکش هم مانند فویل آلومینیومی تأثیری بر کیفیت ایزوگام ندارد.
  • انواع ایزوگام بر اساس ساخت :

  1. ایزوگام APP: پلیمرهای اس پی اس دارد. قیمت آن بالاست و برای پروژه‌های خاص استفاده می‌شود و در پروژه‌های مسکونی کاربرد ندارد.
  2. ایزوگام BPP: با قیر ۷۰–۶۰ خالص تولید می‌شود. این نوع ایزوگام ماندگاری بالایی دارد و حتی تا یک سال در انبار قابل نگهداری است و در آب‌بندی بام به مصرف می‌رسد.
  3. ایزوگام BOF: این نوع از ایزوگام با قیر دمیده ساخته می‌شود و در مقایسه با انواع دیگر ایزوگام عمر کمتری دارد. لازم به ذکر است که قیر دمیده تولید شده نیاز به افزودن هیچ ماده‌ای ندارد و به طور مستقیم وارد دستگاه خط تولید ایزوگام می‌گردد.
  • انواع ایزوگام بر اساس شکل ظاهر و برش :

  1. ایزوگام عادی با عرض یک متر و رول‌های ده متری: این نوع ایزوگام همان ایزوگام رولی شناخته شده است و با لایه‌های مختلف و روکش‌های متنوع ساخته می‌شود.
  2. ایزوگام برش خورده ایزوشینگل: این نوع ایزوگام با برش‌های خاص و زیبا به منظور عایق نمودن سقف‌های شیروانی جهت عایق‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد که زیبایی ظاهری خاصی دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.